„Pasirašius sutartį rugsėjo pradžioje, darbus pradėti planuojama dar šį rudenį. Projektas bus įgyvendintas per šiuos ir 2020 metus. Baigus rekonstrukciją eismo laidumas sankryžoje turėtų padidėti apie 12 proc., sumažės transporto grūstys ir tai pajus apie 60 tūkst. vilniečių“, - teigiama pranešime.

Konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „YIT Lietuva“ ir „YIT Eesti“ (pasiūlymo vertė - 32,3 mln. eurų), „Kauno tiltai“ (32,8 mln. eurų). Bendrovės „Panevėžio keliai“ nenurodomos vertės pasiūlymas buvo atmestas, nes jis neatitiko reikalavimų.

Skelbta, jog keturių eismo juostų daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Joje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio viadukas, atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai.

Daugiau nei 8 mln. eurų projektui skirs Vilniaus savivaldybė, dar 22 mln. – Vyriausybė.