„Fiat Chrysler“ generalinis direktorius Mike‘as Manley‘is dienraščiui „The Financial Times“ teigė, kad susijungimo galimybės išlieka, nors „Fiat“ birželį iš derybų pasitraukė. „Jei pasikeistų aplinkybės, galbūt svajonės išsipildys ir kažkas įvyks“, – sakė M. Manley‘is.

„Fiat“ pasitraukė iš derybų tada, kai kilo įtampa tarp „Renault“ vadovų ir Prancūzijos valdžios, kuriai priklauso 15 proc. bendrovės ir dvigubos balsavimo teisės.

„Renault“ valdybos pirmininkas Jeanas-Dominique Senardas viešai apkaltino Prancūzijos valdžią, kad ši pakenkė deryboms – kaltinimus finansų ministras Bruno Le Maire‘as atmetė.

Konfliktas tarp „Renault“ ir partnerės „Nissan“ taip pat pakenkė „Fiat“ deryboms, kadangi „Nissan“ vadovai apie planus nieko nežinojo. Dabar „Renault“ ir „Nissan“ peržiūri savo partnerystę. Bendrovei „Renault“ priklauso 43 proc. „Nissan“, o jai priklauso 15 proc. „Renault“ be balsavimo teisių.
Prancūzijos valdžia pranešė birželį, kad atsisakys dalies „Renault“ akcijų, jei tai padėtų deryboms su „Nissan“.

„Kol bandoma aiškintis, tos aplinkybės, kurios yra reikalingos judėjimui į priekį ar pasikeitimams, gali atsirasti“, – M. Manley‘is sakė dienraščiui „The Financial Times“.

Jei derybos pavyktų, būtų sukurta trečia didžiausia automobilių gamintoja pasaulyje, per metus parduodanti 8,7 mln. automobilių.

Įtraukiant „Nissan“ ir „Renault“ kitą partnerę „Mitsubishi“, grupė sudarytų vieną didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje, parduodančią 16 mln. automobilių per metus – kas šeštą automobilį pasaulyje.

Susijungimai vilioja automobilių gamintojus visame pasaulyje, kadangi jie laukia didelių investicijų automobilių elektrifikavimui ir augančiam spaudimui sumažinti anglies dvideginio taršą.