Įmonės generalinio direktoriaus pavaduotojas Karolis Sankovskis teigia, kad į visą pervažų saugumo didinimo programą įmonė investuos daugiau kaip 10 mln. eurų, o ją finansuos „Lietuvos geležinkeliai“. Kiek bus investuota į 14 sankryžų, bendrovė kol kas neskelbia.

Pasak K. Sankovskio, įmonė siekia, kad žūčių geležinkelyje visiškai nebebūtų.

Bendrovės valdyba patvirtino 14-kos prioritetinių pervažų signalizacijos įrangos atnaujinimo projektą, jis yra sudedamoji pervažų saugumo didinimo programos dalis.

Artimiausiu metu bus skelbiamas tarptautinis konkursas. Jo laimėtojas atnaujins pervažų signalizacijos įrangą, penkiose jų įrengs naują pėsčiųjų tako signalizacijos sistemą, keturiose – pėsčiųjų takus, atliks kitus darbus.

„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė BNS, kad pervažos bus atnaujinamos tarpstotyse, kur traukinių ir automobilių eismas yra intensyviausias: Lentvaris–Vievis, Draugystė–Rimkai, Panevėžys–Subačius, Marijampolė–Kalvarija.

Kai kuriose jų traukinių skaičius siekia iki 100 per parą, o automobilių – iki 20 tūkst.

Įgyvendinus projektą, bendrovė kasmet sutaupys apie 150 tūkst. eurų pervažų priežiūros ir aptarnavimo sąnaudų.

„Lietuvos geležinkeliams“ ištyrus visas 526 pervaža atrinktos svarbiausios 14, kurios patenka į IXB (Vilnius-Klaipėda) ir IXD (Kaišiadorys-Kybartai) transporto bei kitus svarbius koridorius.