Kuriant automobilį, itin didelis dėmesys buvo skiriamas saugumui, kurį organizacija „Euro NCAP” įvertino maksimaliai – 5 žvaigždutėmis. Standartinėje automobilio versijoje yra net 7 saugos oro pagalvės, dar dvi galima įrengti papildomai. Inerciniai saugos diržai su apkrovos ribotuvu bei aktyviąją saugą užtikrinančios ABS, EBD ir ESP sistemos leidžia vairuotojui ir keleiviams jaustis saugiai bet kokioje situacijoje. Automobilyje įrengti ir specialūs priekinių sėdynių galvos atlošai, saugantys nuo sužalojimų kaklą.

Dar viena išskirtinė naujosios „Fiat Croma“ savybė – itin didelė erdvė, kurią leido pasiekti automobilio gabaritai, ypač tai, kad automobilio kėbulas yra 10 cm aukštesnis, nei kitų šioje klasėje. Dideli tarpai tarp sėdynių leidžia kelionės metu patogiai jaustis net labai aukšto ūgio vairuotojui ir keleiviams. Aukštesnė nei įprasta sėdynių įrengimo padėtis ne tik užtikrina gerą matomumą, bet kartu suteikia papildomo komforto įsėdant ir išlipant iš automobilio.

Techniniai sprendimai „Fiat Croma“ salono erdvę leidžia pritaikyti ir praktiškai. Automobilio bagažo skyrius - vienas erdvesnių klasėje (500 l). Bet jei reikia dar daugiau vietos, bagažo skyrius lengvai transformuojamas – paguldžius galines sėdynes, jo tūris padidėja iki 1610 litrų.

Nors naujoji „Croma“ priklauso vidutinio dydžio automobilių klasei, tačiau dėl savo gabaritų ir erdvumo gali konkuruoti su didelių automobilių klasės modeliais, tokiais kaip „Škoda Superb“, „Hyundai Sonata“, „Opel Signum“, arba tapti puikia alternatyva mėgstantiems kompaktinius vienatūrius, tokius kaip „Renault Scenic”, „Citroen Picasso”, „Opel Zafira”.

„Fiat Croma“ pirkėjų pasirinkimui gamintojas pateikia penkis Euro 4 standartus atitinkančius variklius. Trys iš jų - ekonomiški naujausios technologijos „Multijet“ turbodyzeliniai agregatai. Tai 1.9 l 120 AG ir 150 AG varikliai bei galingiausias savo klasėje 2.4 l 200 AG variklis, su kuriuo 100 km/h greitis yra pasiekiamas per 8,5 s, o 100 km nuvažiuoti automobilis sunaudoja tik 8 l dyzelino. Taip pat tai ekologiški ir taupūs 1.8 l 140 AG ir 2.2 l 147 AG benzininiai varikliai.

Automobilyje su benzininiu varikliu montuojama mechaninė 5 pavarų dėžė, su dyzeliniu – mechaninė 6 pavarų dėžė, o su galingiausiais 2.2 l benzininiu ir 2.4 l dyzeliniu agregatais siūloma 6 pavarų automatinė greičių dėžė su sekvenciniu valdymu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)