Kaip skelbta anksčiau, Transporto saugos administracija laivo savininkų reikalauja pateikti laivo klasę patvirtinantį sertifikatą, verslininkai tvirtina, kad Lietuvoje net nėra įmonės ar institucijos, kuri tokį sertifikatą teiktų.

„Buvau informuotas, kad ne visi leidimai dar yra gauti šiam laivui ir saugumas yra svarbiausia. Matėme, kas vyko Rusijoje su lėktuvu, matėme Dunojuje, kas buvo su apvirtusiu laivu ir žuvusiais žmonėmis, matome, kokia yra sausra Lietuvoje ir kiek vandens upėse“, – žurnalistams ketvirtadienį sakė ministras.

„Tad keleivių, ypač keliaujančių vaikų, saugumas yra pirmoje vietoje ir, deja, inspekcija, privalo padėti parašą tik tada, kai jie dėl saugumo yra šimtu procentų įsitikinę“, – sakė jis.

Prieš 56 metus pagamintas ir atnaujintas greitaeigis kateris „Raketa“ į vandenį nuleistas prieš daugiau nei mėnesį, laivas po aštuonerių metų pertraukos vėl turėtų pradėti kursuoti tarp Kauno ir Nidos. Kaip skelbė lrytas.lt, laivą jau įvertino technikos ekspertai, atliktas bandomasis plaukimas iki Nidos ir atgal, tačiau leidimas neišduodamas Transporto saugos administracijai pasigedus laivo klasę patvirtinančio sertifikato.

Administracijos vadovai tvirtina, kad tokie reikalavimai yra didelės rizikos laivams, kurie, kaip „Raketa“, gali išvystyti iki 60 kilometrų per valandą greitį.

Katerį valdo įmonė „Vandens kelias“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)