„Tesla“ balandį pranešė, jog bendras pristatytų automobilių skaičius pirmąjį ketvirtį, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, sumažėjo 31 proc. iki maždaug 63 tūkst. vienetų.

Pasak leidinio, lėtėjant pardavimų augimui, bendrovė gali nepasiekti tikslinių pardavimų rodiklių. Taip pat kyla nerimas dėl to, ar liko daug norinčiųjų įsigyti brangius bendrovės sedanus.

„Tesla“ vadovas Elonas Muskas yra sakęs, jog „Model 3“ paklausa yra „beprotiškai didelė“, tačiau modelio prieinamumas kol kas yra ribotas ir tai varžo paklausą.

Analitikų skaičiavimais, vidutinė „Model 3“ pardavimo kaina pernai sudarė 57 tūkst. JAV dolerių.

E. Muskas karpė bendrovės išlaidas, kad galėtų sumažinti modelio kainą iki žadėtos pradinės 35 tūkst. JAV dolerių kainos. Tačiau didelės kainos ir toliau atbaido galimus pirkėjus.

„Tesla“ akcijų kursas nuo metų pradžios krito 45 proc., o investuotojai ir analitikai jau ima kalbėti apie tai, kad „Model 3“ paklausa jau pasiekė aukščiausią lygį ir daugiau nebedidės.

„Pradinį sujudimą didele dalimi lėmė kalbos apie tai, jog „Tesla“ kuria „automobilių iPhone“..., – pažymėjo banko „Barclays“ analitikas Brianas Johnsonas. – Tačiau, kaip mes matome, „Model 3“ paklausa Jungtinėse Valstijose iš esmės yra sustingusi.“

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)