Šalia Panevėžio plečiamas aplinkkelis, kuris yra „Via Baltica“ ruožo dalis. Rekonstruojamas A17 Panevėžio aplinkkelio ruožas nuo 10,53 iki 22,06 kilometro.

Taip pat gerinamas susisiekimas šalia Kauno. Čia vyksta kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,1 iki 100,47 km ir ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravimas.

Dar vienas projektas – kelio A1 ruožo nuo 10,00 iki 95 km rekonstravimas.

Gerinamas susisiekimas ir prie Vilniaus. 2019 metais prasidėjo kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16 iki 21,5 km rekonstravimas.

Strategija iki 2035 metų

Praėjusią savaitę Susisiekimo ministerijoje pristatyta Valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategija.

Joje nurodoma, kad 2019–2033 metais planuojama įgyvendinti aštuonis „Via Baltica“ projektus, kurių vertė 684 mln. eurų, o ilgis – 189,88 km.

Via Baltica

2019–2028 metais į kelią A1 Vilnius–Kaunas ketinama investuoti 160 mln. eurų, įvykdyti penkis projektus, kurių ilgis – 96,06 km.

A1 Vilnius–Kaunas

Keliui A14 Vilnius–Utena nuo 2019 iki 2030 metų planuojama skirti 188 mln. eurų, įgyvendinti keturis projektus, kurių ilgis 66,632 km.

A14 Vilnius–Utena

Nuo 2031 iki 2035 metų Kelių direkcija numato įgyvendinti dar tris projektus, kurių vertė 106 mln. eurų, ilgis 36,1 km.

Valstybinės reikšmės keliai

Tai – susisiekimo šalia Klaipėdos gerinimas (kelio nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,261 iki 228,571 km rekonstravimas); Kelio nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcija nuo 11,60 iki 31,10 km; kelio nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,51 iki 25,80 km rekonstravimas.

Grandiozinė rekonstrukcija

DELFI jau rašė, kad dėl kelio A1 rekonstrukcijos vairuotojams šiemet teks apsišarvuoti kantrybe. Rekonstrukcijos metu kiekviena kryptimi bus palikta po dvi susiaurintas eismo juostas, todėl neabejojama, kad transporto spūsčių išvengti nepavyks.

„Sutartyse numatyta, kad kiekviena kryptimi bus ne mažiau nei po dvi eismo juostas. Iš esmės stengsimės nepabloginti situacijos, tačiau greičio ribojimai bus, juostos bus susiaurintos, bet ne siauresnės, nei leidžiama laikinam naudojimui. Tikimės, kad vairuotojai mus supras ir išgirs. Jau prieš tiltą bus ribojimai, kad išvengti staigių stabdymų, lėtinsime automobilių greitį jau iš anksto“, – teigė Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (98)