Nepasitenkinimas būsimais nuvažiavimais kilo po to, kai Kelių direkcija paskelbė, kad šioje atkarpoje nuvažiavimai bus ne tiesioginiai, o tik jungiamaisiais keliais, esą kitaip nebus galima pasiekti maksimalaus leistino greičio – 130 kilometrų per valandą. Be to, jie bus kas 5 kilometrus.

Degalinių savininkai sako, kad rekonstravus „Via Baltica“ vairuotojai rinksis ne Lietuvos, o Lenkijos degalines, be to, esą jungiamieji keliai paskatins spūstis, nes jais važiuos ne tik vilkikai, bet ir vietinis transportas.

Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas praėjusią savaitę sakė, kad be jau veikiančių ar baigiamų statyti 16 degalinių, šalia šios 40 km ilgio „Via Baltica“ atkarpos Kalvarijų ir Marijampolės savivaldybėse suplanuotos dar 29 degalinės. Jei visi degalinių savininkų planai bus įgyvendinti, ateityje čia veiks 45 degalinės.

Pasitarime dalyvaus Vyriausybės, Kelių direkcijos, Susisiekimo ministerijos, degalines valdančių įmonių atstovai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)