„Mums pavyko išlaikyti augimo kryptį nepaisant įmonių grupėje vykstančių būtinų pokyčių. Ateityje laukia sudėtingų iššūkių metas, mat stebime vis augančią konkurenciją regione, ypač Baltijos šalių regione“, – pranešime teigė „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška.

Sausio-balandžio mėnesių „Lietuvos geležinkelių“ pajamos paskaičiuotos kartu su antrinės įmonės „LG Cargo“ pajamomis.

Sausio-balandžio mėnesiais traukiniais keliavo 1,816 mln. žmonių – 20 proc. daugiau nei pernai (1,512 mln. keleivių), pervežta 18 mln. tonų krovinių – 2,7 proc. daugiau.

2018 metais „Lietuvos geležinkelių“ pajamos augo 10,4 proc. iki 495,8 mln. eurų, grynasis pelnas – 2 kartus iki 54,8 mln. eurų. Pernai pervežta 56,8 mln. tonų krovinių (7,9 proc. daugiau nei 2017 metais), bei 5,2 mln. keleivių (11 proc. daugiau).

Šiemet „Lietuvos geležinkeliai“ baigė formuoti naują krovinių vežimo bendrovę „LG Cargo“ – į ją perkelta Krovinių vežimo direkcijos veikla.

Keleivių vežimo veiklai įsteigta bendrovė „LG Keleiviams“, o antroje metų pusėje pradės veikti ir atskira infrastruktūros valdymo įmonė.

Naujam „Lietuvos geležinkelių“ veiklos modeliui pernai gruodį pritarė Seimas. Pertvarkant įmonę, pavyzdžiu pasirinkta Vokietijos geležinkelių reforma.