„Šiame projekte turėtų būti ne tik sprendžiamas susisiekimo klausimas, bet negali būti sudarytos sąlygos, kad mūsų verslas, kuris gyvena ir dirba iš paslaugų, kaip degalinės ir kita infrastruktūra, būtų atkirsta nuo šito svarbaus kelio“, – Vyriausybėje trečiadienį sakė ministras pirmininkas Saulius Skvernelis.

Pasak Vyriausybės kanclerio Algirdo Stončaičio, dėl planuojamų kelio rekonstrukcijos sprendinių sunkiasvorių vilkikų bei kiti vairuotojai gali rinktis ne Lietuvos, o Lenkijos degalines. To neslepia ir vežėjų atstovai, o degalinių vadovai tvirtina, jog sprendiniai gresia milijoniniais nuostoliais, todėl jie bus priversti mažinti darbuotojų skaičių arba išvis užsidaryti, pranešė Vyriausybė.

Vyriausybėje gegužės 21 dieną rengiamas pasitarimas dėl kelio rekonstrukcijos projekto sprendinių.

Pasak portalo lrytas.lt, numatyta, jog į degalines bus patenkama tik viadukais nuvažiavus nuo magistralės, jungiamaisiais keliais. Tai reiškia, kad vairuotojai, praleidę nusukimą, kitoje sankryžoje turės grįžti ir iki degalinės važiuoti kelis ar keliolika kilometrų.

Šiuo metu 40 kilometrų ilgio atkarpoje nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija veikia 16 degalinių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)