Bendrovės teigimu, tai, kad viena iš orlaivio įspėjimo sistemų nebuvo privaloma, nutiko netyčia, tačiau, tikino „Boeing“, tai nesukėlė grėsmės skrydžiams, praneša BBC.

Visi „Boeing 737 Max“ modelio lėktuvų skrydžiai buvo atšaukti kovą, kai sudužo „Ethiopian Airlines“ laineris, kuriuo skrido 157 žmonės. Pernai spalį Indonezijoje sudužo dar vienas „Boeing 737 Max“, nusinešdamas 189 žmonių gyvybes.

Įspėjimo sistema, žinoma kaip atakos kampo jutiklių parodymų neatitikimo signalas, buvo sukurta įspėti pilotus, jei dviejų atakos kampo jutiklių duomenys nesutampa.

Pasak „Boeing“, buvo numatyta šią sistemą įrengti visuose lėktuvuose, tačiau esą tai, kad už jos įrengimą iš oro linijų prašoma papildomo mokesčio, „Boeing“ suprato tik tada, kai lėktuvai jau buvo parduoti. Bendrovės atstovų teigimu, planuota šią problemą ištaisyti programinės įrangos atnaujinimais.

Vis dėlto „Boeing“ pranešime tvirtino, kad įspėjimo sistemos nebuvimas „neigiamai orlaivių saugumo ar veiklos nepaveikė“.

Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, nusinešusių iš viso 346 žmonių gyvybes, „Boeing 737 Max“ orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus išaiškintos tikslios tragedijų priežastys.

Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air“ ir Etiopijos „Ethiopian Airlines“ pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)