„Tai yra vienas prioritetinių skrydžių. Atrodo, Vilnius ir Londonas jungiamas devyniais skrydžiais, bet šitas buvo labai reikalingas visų pirma akcentuojant investuotojų poreikius“, – antradienį spaudos konferencijoje sakė V. Sinkevičius.

„Matant „Brexit'o“ konteksta, tai yra dar viena galimybė Lietuvai prisikviesti įmones iš Londono kurtis čia, Lietuvoje“, – pridūrė ministras.

Pasak susisiekimo ministro Roko Masiulio, šio skrydžio seniai prašė Lietuvos verslininkai.

„Labai svarbu, kad verslas galės keliauti patogiu laiku pirmyn ir atgal į Londoną. Tikimės, kad jei skrydis bus pakankamai užpildytas, jis valstybei nieko nekainuos. Tikimės, kad finansavimo reikės mažai ir skrydis bus sėkmingas“, – teigė jis.

Skrydis iš Vilniaus į Londono Sitį pirmą pirmą kartą Europoje bus remiamas – dvejus metus truko įtikinti Europos Komisiją leisti taikyti paramos mechanizmą, nes ES į valstybės paramą skrydžiams žiūri skeptiškai. Pasak R. Masiulio, kuo skrydis labiau bus užpildytas, tuo mažiau jis kainuos valstybei.

Lenkijos oro bendrovė LOT tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Sičio oro uostą pradės nuo gegužės 1 dienos.

Lietuvos oro uostai ne vienerius metus bandė į Lietuvą pritraukti oro vežėją, kuris skraidintų į vieną pagrindinių Londono oro uostų. Pernai lapkritį paskelbta, kad Lietuvos oro uostų konkursą laimėjo LOT, sutartis su ja pasirašyta penkeriems metams.

Vasaros sezono metu LOT skraidins kasdien du kartus – ryte ir vakare, o savaitgaliais – vieną kartą.

Iki šiol į Londoną iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidino tik pigių skrydžių įmonės – Vengrijos „Wizz Air“ ir Airijos „Ryanair“.