Naujausia grynųjų pinigų injekcija turėtų būti užbaigta trečiąjį šių metų ketvirtį. Ji suteikta karštai tikintis, kad „Uber“ viešasis akcijų pasiūlymas bus didžiausias technologijų sektoriuje per daugelį metų.

„Toyota“ jau investavo į „Uber“ 500 mln. JAV dolerių. Naujausia investicija, kuri taip pat įtraukia Japonijos dalių gamintoją DENSO, keliaus į „Uber Advanced Technologies Group“, kad „paskatintų dalijimosi automobiliais plėtrą ir komercinius sprendimus“, savo pranešime teigė įmonės.

„Toyota“ ir DENSO skiria 667 mln. JAV dolerių, o „SoftBank Vision Fund“ prisideda dar 333 mln. JAV dolerių. Ji jau yra didžiausias „Uber“ akcininkė ir valdo 16 proc. akcijų.

Japonijos automobilių gamybos firma per ateinančius trejus metus taip pat pridės „papildomus 300 mln. JAV dolerių, kad padėtų padengti su veikla susijusias išlaidas“.

„Uber“ vadovas Dara Khosrowshahis pažymėjo, kad automobiliai be vairuotojo „pakeis transportą ir padarys gatves saugesnes, o miestus - gyvesnius“.

Jo įmonė ateityje siekia tapti „transporto amazone“, kurioje žmonės dalijasi transporto priemonėmis.

Jeigu viskas vyks pagal planą, žmonės galės vykti traukiniu, o tada kelionę baigti elektriniu dviračiu. Visa tai bus galima padaryti naudojant „Uber“ aplikaciją išmaniajame telefone.

„Uber“ taip pat numatoma auganti sėkmė dėl „Eats“ paslaugos, kuri leidžia vairuotojams užsidirbti pristatant iš restoranų užsakytą maistą.

Praėjusią savaitę „Uber“ pateikė oficialius dokumentus itin lauktam viešajam akcijų pasiūlymui.

„The Wall Street Journal“ anksčiau šį mėnesį pranešė, kad „Uber“ siekia surinkti 10 mlrd. JAV dolerių. Tokiu būdu tai būtų didžiausias akcijų pasiūlymas šiemet.

Remiantis žiniasklaidos pranešimais, transporto milžinė tikisi 100 mlrd. JAV dolerių artimos rinkos vertės.

„Uber“ yra didžiausia iš tokių įmonių, kurių vertė Volstrite yra mažiausiai 1 mlrd. JAV dolerių. Ji - viena iš pagrindinių „dalijimosi ekonomikos“ kompanijų, besiremianti keitimosi automobiliais, būstais ir kitomis prekėmis paslaugomis.

Praėjusiais metais jos pajamos augo 42 proc. iki 11,2 mlrd. JAV dolerių, bet įmonė ir toliau prarado pinigus iš veiklos. Metų grynasis pelnas rėmėsi didžiuliu turto pardavimu, bet veiklos praradimai sudarė daugiau negu 3 mlrd. JAV dolerių.

Kai kurie analitikai yra atsargūs dėl artėjančio akcijų pasiūlymo. D. Khosrowshahis pažadėjo didesnį skaidrumą, nes jis siekia atkurti pasitikėjimą pasauline dalijimosi automobiliais lydere, kuriai smogė netinkamo valdymo skandalų banga.

Spalį „Toyota“ ir „SoftBank“ pranešė, kad kurs bendrą įmonę, kuri teiks „naujo mobilumo paslaugą“, įskaitant transporto priemonių be vairuotojų paslaugas, tokias kaip maisto pristatymas.

Nauja kompanija bus pavadinta „Monet“ ir bus skirta „mobilumo tinklui“. Daugumą jos akcijų turės „SoftBank“.

„SoftBank“ savo veiklą pradėjo kaip programinės įrangos firma, bet dabar ji daug investuoja, o tai skatina vienas iš turtingiausių Japonijos žmonių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)