Šis prabangus automobilis taip pat pelnė penkias žvaigždutes, kuomet buvo vertinamas keleivių saugumas. Anot testų organizatorių, „Citroen C6“ pavyzdys įrodo, kad keleivių saugumas nebūtinai turi būti aukojamas, norint užtikrinti pėsčiųjų apsaugą.

Euro NCAP organizatoriai daugelį metų ragina automobilių gamintojus skirti didesnį dėmesį visų eismo dalyvių saugumui užtikrinti, taip siekdami sumažinti žuvusiųjų keliuose skaičių.

Svarbiausia „Citroen C6“ naujovė yra „aktyvus“ variklio gaubtas, susidūrimo su pėsčiuoju atveju pakylantis 65 milimetrais. Taip padidėja atstumas tarp gaubto ir variklio, todėl žmogui tenkantį smūgį iš dalies absorbuoja iš aliuminio pagamintas dangtis. Tai pirmoji panašaus pobūdžio sistema, pristatyta Euro NCAP bandymams.

„Citroen C6“ yra jau trečiasis automobilis prancūzų gamintojo gamoje, Euro NCAP bandymuose pelnęs penkias žvaigždutes. Iki šiol tokio pat įvertinimo sulaukė „Citroen C4“ ir „Citroen C5“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją