„Blogai, kad britai palieka (Europos Sąjungą – BNS), nes sumažėja bendroji rinka, kurioje mes iki šiol veikėme. Tai nėra gerai, nes Lietuva yra atvira ekonomika ir mums yra geriau kuo paprastesni ekonominiai santykiai. Yra įmonių, kurios turi labai daug apyvartos Jungtinėje Karalystėje, joms bus skaudžiausia“, – BNS sakė „Verslios Lietuvos“ konferencijoje trečiadienį dalyvavęs T. Garuolis.

Tačiau, pasak jo, ES ir Didžiosios Britanijos prekybiniai ryšiai išliks ir prekių srautus bet kuriuo atveju reikės aptarnauti.

„Kiekvienoje krizėje yra ir galimybių. Tikėtina, kad ir frachtai (krovinių gabenimo įkainiai – BNS) tarp Jungtinės Karalystės ir Europos išaugs, nes tie pervežimai pasidarys šiek tiek rizikingesni. Lietuvos vežėjai greitai prisitaiko, aš manau, kad taip bus ir šį kartą“, – tvirtino T. Garuolis.

Anot jo, net ir kietojo „Brexit'o“ atveju krovinių vežimo į ir iš Didžiosios Britanijos tvarka iš esmės išliks nepakitusi.

Europos Parlamentas ir Europos Komisija yra sutarusi dėl pereinamojo laikotarpio 9 mėnesiams, tai praktiškai mūsų vežimas bus toks pat kaip ir dabar. Tiesiog galbūt bus daugiau apribojimų kabotažui (pervežimams Didžiosios Britanijos vidaus rinkoje – BNS)“, – sakė T. Garuolis.

Didžiosios Britanijos parlamentarai antradienį antrą kartą atmetė premjerės Theresos May (Terezos Mei) pasiūlytą „Brexit“ sutartį, dėl ko smarkiai išaugo tikimybė, kad britai iš Europos Sąjungos kovo pabaigoje išstos be sutarties.

Parlamentarai trečiadienį balsuos, ar šalis po dviejų savaičių Europos Sąjungą turėtų palikti be sutarties.