Pranešime rašoma, kad transporto paslaugų paklausa Europoje auga, o sunkvežimiams tenka nuvažiuoti vis ilgesnius atstumus. Tuo pat metu vežėjai susiduria su didėjančiomis dyzelino kainomis, mažinančiomis transporto bendrovių pelningumą.
„Volvo FH“ su „I-Save“ sistema yra mūsų atsakymas šiam iššūkiui spręsti. Siūlome naujausiomis technologijomis paremtą kompleksinį sprendimą, kuris ženkliai sumažina degalų sąnaudas gabenant krovinius tolimais atstumais. Ir visa tai – išlaikant puikias važiavimo savybes“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.
D13TC variklis sukuria iki 300 Nm didesnį sukimo momentą. Tai reiškia, kad pastoviam važiavimo greičiui greitkelyje palaikyti nebereikia papildomai akceleruoti, o dėl to - mažėja degalų sąnaudos. Tai idealus sprendimas vežėjams, vykdantiems tolimuosius gabenimus.
„I-Save“ pasižymi naujomis, degalus padedančiomis taupyti galinėmis ašimis, atnaujinta, žemėlapiais paremta „I-See“ sistema, analizuojančia priekyje esantį kelio reljefą ir optimizuojančia važiavimą. Taip pat - tolimiesiems gabenimams geriau pritaikyta pavarų jungimo valdymo programine įranga. Dėl šių savybių ir naujų funkcijų padidėjęs sunkvežimio efektyvumas išlaidas degalams palyginti su „Euro 6“ D pakopos D13 varikliais, priklausomai nuo sąlygų, gali sumažinti 7 proc.
„Volvo FH“ su „I-Save“ Europos rinkose bus siūlomas nuo 2019 m. kovo 11 d.