Lietuvos automobilių kelių direkcija sausio pabaigoje su „Fegda“ pasirašė dvi sutartis, nurodoma portale cvpp.lt.

Pagal ją „Fegda“ per metus – iki kitų metų vasario – 1,3 kilometro ruožą ruožą rekonstruos į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

Tai jau antrasis „Fegdos“ laimėtas užsakymas šiame ruože – pernai gruodį su įmone pasirašyta 17,5 mln. eurų vertės sutartis dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos.

Naujausiame konkurse taip pat dalyvavo viena didžiausių kelių ir tiltų statybos įmonių „Kauno tiltai“, o laimėtojas pasirinktas pagal ekonominio naudingumo kriterijų.

Be to, Kelių direkcija dar renkasi rangovą, kuris statys Sargėnų viaduką ir tiltą prie „Megos“ – paraiškos jam pateiktos vasarį. Maksimali projekto vertė siekia beveik 40 mln. eurų.

Be šių sankryžų, magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda ruože ties Kaunu numatoma ir daugiau pokyčių: bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų – tiltų ir viadukų statybai.