„Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direkcija šį projektą laiko vienu prioritetinių, kurio pagalba bus siekiama užtikrinti nuoseklų ir efektyvų strateginį remontų planavimą, paremtą toliaregiškumo, proaktyvumo ir skaidrumo principais.

„Gyvename skaitmeninių technologijų laikais, tad pažangius technologinius sprendimus norime taikyti visur, kur tik jie kuria pridėtinę vertę. Šiuo atveju vertė yra didžiulė, nes efektyvus infrastruktūros būklės diagnozavimas padeda infrastruktūros valdytojams ir geležinkelių įmonėms kryptingai didinti krovininio ir keleivinio geležinkelių transporto konkurencingumą regione“, - pranešime teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Pasak jo, įvertinus defektus ankstyvoje stadijoje, pradėjus juos stebėti bei laiku pradėjus remontą, kasmet būtų sutaupoma daugiau nei 650 tūkst. eurų. Be to, atsiradus galimybei įvertinti bėgių defektus ankstyvoje stadijoje, būtų galima pradėti prevencinę bėgių priežiūrą, neribojant riedmenų važiavimo greičio.

Pranešime taip pat teigiama, kad bendrovės specialistai analizavo ir kitas įvairias alternatyvas, tačiau būtent savaeigio diagnostikos riedmens įsigijimas su esminiais projekto siūlomais sprendiniais buvo įvertintas palankiausiai. Ketinimą įsigyti tokią techniką patvirtino ir „Lietuvos geležinkelių“ valdyba.