Įmonės apibendrinti duomenys rodo, kad praėjusiais metais „CityBee“ automobilių parkas Lietuvoje buvo papildytas daugiau nei 350 mašinų ir šiuo metu jame yra daugiau nei 860 transporto priemonių, iš kurių 50 – krovininiai mikroautobusai.

Pasak Luko Ylos, „CityBee“ vadovo Lietuvoje, išaugęs automobilių parkas prisidėjo prie atliekamų kelionių augimo, tačiau daug svarbesnis rodiklis, jo teigimu, yra unikalių klientų gausėjimas, kurių šiuo metu „CityBee“ turi jau per 189 tūkst. L. Ylos įsitikinimu, tai rodo, kad paslauga atliepia miestų gyventojų poreikius ir tampa patrauklia alternatyva ar pagalbine priemone, kuri įsilieja į bendrą viešojo transporto sistemą.

„Praėjusiais metais daug dėmesio skyrėme klientų potyrio gerinimui. Atnaujinome programėlę, toliau gerinome klientų aptarnavimo kokybę, didinome paslaugų asortimentą ir plėtėme geografiją. Manau, tai yra pagrindinės mūsų augimo priežastys. Šie patobulinimai prisidėjo ir prie klientų iš užsienio gausėjimo. Vis daugiau jų atvykę į Lietuvą renkasi „CityBee“ kaip laikiną transporto priemonę. Užsieniečiai sudaro 5 proc. visų mūsų klientų“, – sakė L. Yla.

Lukas Yla
Jo teigimu, dėl naudojamų elektromobilių ir išaugusio hibridinių automobilių skaičiaus „CityBee“ parko transportas, palyginti su 2017 m., išmetamo CO2 kiekį sumažino beveik 3 kartus. Į aplinką nepateko maždaug 300 tonų anglies dioksido.

„Nesikeičia tik dvi statistikos eilutės. Kelionių trukmės ir užimtumo piko laikotarpiai. 90 proc. „CityBee“ automobiliais atliekamų kelionių yra trumpos, vykstant iš vieno miesto mikrorajono į kitą. O užimtumas, tradiciškai, didžiausias būna 8–10 val. ryte ir 16–20 val. vakare“, – nurodė L. Yla.

„CityBee“ padalinio Lietuvoje vadovas taip pat pažymėjo, kad ilgų kelionių skaičius pradėjo augti pristačius naują paslaugą „Noriu turėti“, kuri leidžia už fiksuotą sumą rezervuoti automobilį savaitei arba mėnesiui. Vien per pirmą mėnesį šia paslauga pradėjo naudotis 50 fizinių ir juridinių klientų.

Netolimų kelionių tendencija paskatino bendrovę mąstyti ir apie alternatyvius judumo mieste būdus. Vienas jų – ateinantį pavasarį Lietuvoje pasirodysiantys el. paspirtukai.

Automobilių dalijimosi paslaugų teikėjas „CityBee“ Lietuvoje veikia 8 miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Palangoje, Neringoje, Gargžduose ir Kretingoje. Laikinojoje sostinėje bei uostamiestyje startuolis taip pat valdo to paties pavadinimo dviračių dalijimosi sistemas.

„CityBee“ užsienyje

Įsitvirtinusi Lietuvoje, bendrovė „CityBee“ vis daugiau kalba ir apie plėtrą užsienio rinkose. Praeitų metų rugpjūčio pradžioje lietuvių startuolis įžengė į Lenkiją. Ten įmonė šiuo metu valdo 150 krovininių automobilių parką.

„CityBee“ paslauga Lenkijoje veikia jau 11-koje miestų ir per mažiau nei pusę metų klientų ratą užaugino iki 10 500 aktyvių naudotojų. „CityBee“ planuoja, kad šį skaičių gerokai padidinti leis Lenkijoje po poros mėnesių pasirodysiantys lengvieji „CityBee“ automobiliai.

Bendrovė taip pat intensyviai ruošiasi žengti į Latviją ir Estiją. „CityBee“ atstovų teigimu, šių Baltijos šalių sostinėse „CityBee“ automobiliai pasirodys jau kovo pabaigoje. Pirmiausia ten į gatves išriedės krovininiai mikroautobusai.

„CityBee“ el. paspirtukai 2019-aisiais pasirodys ne tik Lietuvoje. Preliminariai prognozuojama, kad jais naudotis jau šiemet galės Rygos, Talino ir Varšuvos bei kelių kitų didžiųjų Lenkijos miestų gyventojai. Pasak „CityBee“ atstovų, išplėstas bendrovės IT specialistų skyrius intensyviai dirba prie paspirtukų integravimo į bendrą „CityBee“ sistemą. Šiuo metu pradėti pirmieji sistemos veikimo bandymai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)