Iš viso „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet jau pervežė 8806 konteinerius su kiniškais kroviniais, kai pernai tuo pat metu pervežti tik 164 konteineriai.

Lietuva pamažu tampa Kinijos krovinių tranzito centru, jungiančiu Rytus ir Vakarus. Esame išskirtinėje geografinėje padėtyje ir turime puikiai išvystytą infrastruktūrą, kurią esame pasiruošę pritaikyti verslo poreikiams ir pasiūlyti naujas mobilumo galimybes“, - sakė „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas.

Nuo lapkričio „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo kiniškų krovinių gabenimą ir kombinuotu būdu - jūra ir geležinkeliu. Pirmieji 200 vnt. konteinerių pervežti lapkričio 1-ąją.

Iš Kinijos į Lietuvą kroviniai geležinkeliais atkeliauja per Baltarusiją. Į galutinę vietą pervežami kompiuteriai, buitinė technika ir kita įranga. Tuo tarpu iš Vakarų Europos per Lenkiją, Kaliningradą, Lietuvą ir kitas šalis Kinijos link gabenamos automobilių detalės ir pramonės prekės.

Siekdami didinti per Lietuvą vežamų Kinijos krovinių kiekį, „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet planuoja išplėsti krovos pajėgumus ties Lenkijos pasieniu esančioje Šeštokų geležinkelio stotyje ir Kauno intermodaliniame terminale. Taip pat ieškoma galimybių vežti Kinijos krovinius į Skandinavijos šalis per Klaipėdos jūrų uostą.