„Lietuvos geležinkeliai“ teigia, kad kryptingai vykdo geležinkelių infrastruktūros modernizavimo ir plėtros programas bei projektus. Vienas tikslų - užtikrinti IX B koridoriaus (nuo Kenos iki Klaipėdos) ruožų pralaidumą ir greičių didinimą. Antrųjų kelių projektai taip pat leis didinti eismo saugą, mažinti aplinkos taršą bei triukšmo lygį, gerinti sąlygas vietos verslui, didinti darbo jėgos mobilumą.

„Nuosekliai vykdydami ilgalaikę strategiją kryptingai investuojame į infrastruktūros pajėgumus, kad kuo geriau patenkintume augančius mūsų klientų poreikius ir lūkesčius. Nauji ir rekonstruoti ruožai suteiks galimybes pervežti krovinius bei keleivius per trumpesnį laiką, be to, pagerės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pasiekiamumas kroviniams, taip pat didžiausio Lietuvos pajūrio miesto Klaipėdos pasiekiamumas keleiviams. Visa tai leis gerinti žmonių ir krovinių mobilumą, atsiras palankesnės sąlygos keliauti, turizmo industrijai plėtoti, logistikai, intermodaliniam transportui vystytis“, - pranešime sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovskis.

Geležinkelio ruožai Livintai-Gaižiūnai ir Plungė-Šateikiai yra IX B koridoriuje, kuris jungia pagrindinį Lietuvos krovinių ir logistikos centrą Klaipėdos jūrų uostą su sostine Vilniumi per Šiaulius, Radviliškį, Kaišiadoris. Šie ruožai yra vienkeliai, dėl to jie riboja traukinių pralaidumą linijose Kaišiadorys-Radviliškis ir Radviliškis-Klaipėda. Šiuo metu ruožuose leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus abu projektus greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h.

Antrojo kelio ruožo Plungė-Šateikiai darbų apimtyje yra numatyta rekonstruoti 13,9 km esamo kelio, pastatyti 13,9 km naujo kelio, rekonstruoti ir pastatyti tiltus, pralaidas, iešmus, triukšmo sienutes.

Antrojo kelio Livintai-Gaižiūnai projektas numato rekonstruoti 10,7 km esamo kelio, pastatyti 10,7 km naujo kelio, rekonstruoti ir statyti tiltus, pralaidas, iešmus bei triukšmo sienutes.

Netrukus bus skelbiami pirkimo konkursai šiems projektams įgyvendinti. Projektus numatoma iš dalies finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m. pabaigos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)