„Pagrindinis tikslas yra šioje uosto dalyje turėti 14,5 metro gylį, kad būtų galima pilnai pakrauti ir remontuoti „Panamax“ tipo laivus. Malkų įlankos infrastruktūros vystymo darbams skirtas ES finansavimas“, – pranešime spaudai teigė A. Vaitkus.

Direkcijos infrastruktūros vadovas Vidmantas Paukštė sako, jog „Van Oord“ pasiūlė gerą darbų kainą.

„Gavome labai palankias kainas. Šiuo metu gilinimo darbų rinkoje matome tam tikrą darbų trūkumą ir reaguodami į tai, skaidėme Malkų įlankos gilinimo darbų eiliškumą į kelis etapus, kad galėtume kaip įmanoma greičiau pasinaudoti šia situacija paskelbiant konkursą pirmam etapui ir toks sprendimas pasiteisino“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė uosto atstovas.

Anot jo, „Van Oord“ 2012 ir 2013 metais jau gilino Klaipėdos kanalą ir būsimo dujų terminalo krantines. Pagal naują sutartį olandai turės iškasti 1,5 mln. kubų grunto.

V. Paukštės teigimu, Malkų įlankos gilinimo darbų pirmasis etapas turėtų prasidėti lapkritį ir baigtis – po metų, nors rangovai, jo žodžiais, turi idėjų ir minčių darbus užbaigti anksčiau.

Uosto direkcija sutartį su „Van Oord“ pasirašė spalio 17 dieną.

Be to, uosto direkcija paskelbė spalio 18 dieną pasirašiusi dar vieną – 27,1 mln. eurų vertės sutartį – su įmonėmis „Hidrostatyba“ ir Latvijos BMGS. Bendrovės gilins krantines prie Vakarų laivų gamyklos bei jos dokų duobes.

Vakarų laivų gamykla galės priimti didesnius laivus, naudoti neseniai įsigytą didžiausią Baltijos šalyse doką, kuriame galės būti remontuojami ledlaužiai, žvejybos laivai, naftos platformas aptarnaujantys laivai, pranešė uosto direkcija.

Pasak V. Paukštės, šių krantinių rekonstrukcija truks dvejus metus.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)