Apie tai skelbia projekto įgyvendinimą Estijoje koordinuojanti įmonė „Rail Baltic Estonia“, remdamasi valstybinės geležinkelių operatorės „Eesti raudtee“ („Estijos geležinkeliai“) ir konsorciumo „Skepast & Puhkim“ išvadomis.

Teigiama, jog tokia galimybe pasinaudotų apytikriai dešimtadalis keleivių.

„Tūkstančiai Estijos gyventojų kasmet nuosavais automobiliais vyksta iki Varšuvos ar per ją tolyn į Europą. Lenkijoje automagistralės perkrautos sunkiasvorėmis transporto priemonėmis, kelionė iš Talino iki Varšuvos trunka ilgiau nei 12 valandų. Automobilius pakrovus į specialų vagoną, jų savininkai ir keleiviai galėtų ilsėtis ir mėgautis kelione greituoju traukiniu iki Lenkijos sostinės“, - sakė „Rail Baltic Estonia“ vadovė Riia Sillavė.

Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą bus nutiesta tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Projektą numatoma pabaigti iki 2026 metų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)