Abiejų šalių delegacijos Vilniuje sutarė, kad Lietuvos vežėjams šiemet bus skirta papildomai 500 leidimų vežti krovinius per Kazachstano teritoriją. Kitąmet jiems turėtų būti suteikta 2 tūkst. tokių leidimų.

Pasak „Linavos“ sekretoriaus transporto politikai Tomo Garuolio, kvotų padidinimas iš dalies išspręs problemą, kai abi valstybės skirtingai vertina krovinių operacijas, ir dėl to didėja trečiųjų šalių leidimų poreikis.

„Jie transporto operacijas vertina pagal kilmės šalį, mes – pagal pasikrovimo vietą. kadangi apdorojame daug svetimų krovinių, tai jų kilmė gali būti ir nelietuviška, tačiau, mūsų požiūriu, krovinys pakrautas Lietuvoje, jis važiuoja į kitą valstybę su dvišaliu leidimu, o Kazachstane jau reikalingas trišalis leidimas“,– BNS komentavo T. Garuolis.

Anot jo, skirtingas trečiųjų šalių krovinių traktavimas ir leidimų sąlygos sukuria nevienodas konkurencines sąlygas abiejų šalių vežėjams.