„Nesmagu, kad mūsų kaimynai (Latvija – BNS) naudojasi padėtimi dėl Astravo elektrinės... Mes vylėmės, kad galbūt jie mus tam klausime parems, bet matome, kad taip nėra“, – pareiškė buvęs energetikos ministras ketvirtadienį Seime, atsakydamas į Biudžeto ir finansų komiteto nario liberalo Kęstučio Glavecko nuogąstavimus dėl baltarusiškų krovinių „nusukimo į Latviją“.

„Iš ekonominės pusės paskatų kažką keisti baltarusiams, mano nuomone, nėra. Nes dar daugiau investicijų darome, savo uoste geriname sąlygas. Mes pakankamai gerai suprantame, kokio pobūdžio (krovinių – BNS) srautai eina ir juos stengiamės aptarnauti taip, kad nekiltų noro jiems eiti kitui keliu. Mes tikime, kad mūsų sąlygos yra pačios geriausios ir tą srautą labai vertiname ir dėl jo daug dirbame“, – kalbėjo ministras.

Pasak susisiekimo ministro, per Lietuvą gabenamos daugiausia baltarusiškos trąšos ir naftos produktai.

„Abi grandinės atidirbtos. Ne pirmi metai. Pas mus yra visa įranga, sudėlioti geležinkelių grafikai. Traukiniai važiuoja be sustojimų, pačiu greičiausiai įmanomu būdu, ir tas kelias jiems (Baltarusijai – BNS) yra pigiausias“, – pridūrė R.Masiulis.

Jis pripažįsta, kad Klaipėdos konkurencija su Latvijos uostais visada buvo didelė ir ypač išaugo, senkant rusiškiems kroviniams.

„Desperacijos yra daugiau“, – teigė R. Masiulis.

K. Glaveckas teigė bijąs, kad Baltarusija nukreipdama krovinių srautą į Rygą ir Liepoją, Lietuvą paliks „ant labai mažų krovinių dozių“. Pasak Seimo nario, dėl to Klaipėdos uosto apyvarta sumažėtų 30 proc., jų netektų ir „Lietuvos geležinkeliai“.

„Tai reikštų didelę ekonominę duobę ir tam tikros krizės požymius“, – tvirtino K. Glaveckas.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)