Už Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) konteinerių terminalą „Klaipėdos terminalo grupė“ jau sumokėjo avansą. Kokia pardavimo suma, šalys sutarė neskelbti. V.Šileika patvirtino, kad sandorį finansuoja keli Lietuvos bankai.

Koncerno “Achemos grupė” prezidentas Bronislovas Lubys teigė, jog atsisakyti konteinerių verslo nutarta dėl augančios uosto vidaus konkurencijos ir poreikio stiprinti bendrovės pozicijas.

„Klaipėdos Smeltės“ bendrovė uoste stato trečiąjį konteinerių terminalą. Tai ir palengvino KLASCO savininkų apsisprendimą parduoti tik prieš šešerius metus atidarytą konteinerių terminalą. “Į šiaurinės uosto dalies modernizavimą daug investavusi KLASCO turi beveik 30 mln. litų skolų, todėl koreguoti ekonominę situaciją siaurinant paslaugų apimtis šiuo metu palankus metas”, - komentavo B.Lubys.

Nusipirkusi KLASCO konteinerių terminalą Klaipėdos terminalo grupė, kaip teigė V.Šileika, neketina daryti staigių kadrinių pokyčių. Juo labiau kad terminalo veiklos rezultatai šiemet yra geri. Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2004 metų laikotarpiu, KLASCO konteinerių terminalo apyvarta išaugo trečdaliu - iki 67,2 tūkst. TEU (sąlyginių vienetų).

Klaipėdos terminalo grupė planuoja šiek tiek pertvarkyti bendrovės veiklą. Iki šiol konteinerius krovusi prie uosto 127 ir 128 krantinių, įsigijusi KLASCO konteinerių terminalą, tose krantinėse konteinerių krovos ji nebevykdys. Konteineriai bus kraunami specializuotame iš KLASCO nupirktame terminale ir prie dabar naujai statomos 142 krantinės. Senosios - 127 ir 128 krantinės bus skirtos krauti ro ro (ratiniai) kroviniams.