„Kai kurie anksčiau suplanuoti pirkimai buvo dar kartą patikrinti ir paskelbti vėliau. O kai kurie investicijų planai buvo pakeisti pigesnėmis alternatyvomis“, - pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Pavyzdžiui, pernai nutrauktas „Rail Baltica“ atšakos Kaunas-Palemonas konkursas. Iš naujo paskelbus konkursą ir užtikrinus konkurenciją, pavyko sutaupyti apie 4 mln. eurų.

Visa šiais metais „Lietuvos geležinkelių“ konkursų, susijusių su infrastruktūra, vertė viršija pusę milijardo eurų, o iki 2030 metų planuojamos investicijos turėtų siekti apie 5,5 mlrd. eurų.

„Didelę šių investicijų dalį sudarys „Rail Baltica“ tiesimas. Tačiau šis projektas – ne vienintelis mūsų planuose. Jau yra įsibėgėjęs elektrifikavimo pirkimas, kurio vertė – daugiau nei pustrečio šimto milijonų eurų“, – sakė M. Bartuška.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Mantas Dubauskas BNS teigė, kad pagrindiniai šių metų projektai yra antrojo kelio statyba ruože Telšiai–Lieplaukė, Vilniaus aplinkkelio Pušynas–Paneriai antrojo kelio tiesimas, „Rail Baltica“ atšakos nuo Kauno iki Palemono tiesimas. Kitąmet, pasak jo, didžiausias projektas bus ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimas, Rengės kelio atstatymas bei kiti geležinkelių remonto ir priežiūros darbai.

„Lietuvos geležinkeliai“ liepą pristatė įmonės veiklos strategiją iki 2030 metų. Joje keliamas tikslas pervežtų keleivių skaičių padidinti dukart iki 8 mln., pervežtų krovinių kiekį išauginti 30 proc. iki 70 mln. tonų, o pajamas padidinti 60 proc. iki 725 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)