„Darbuotojų skaičiaus sumažėjimui Susisiekimo ministerijoje ir jai pavaldžiose įstaigose įtakos turėjo ne tik buhalterinės apskaitos ir personalo administravimo funkcijų perdavimas Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui, bet ir vykdoma įstaigų pertvarka, jų sujungimas, veiklos procesų tobulinimas ir efektyvinimas. Šiais pokyčiais siekiame, kad susisiekimo sektoriaus įstaigos taptų pažangios ir inovatyvios, o jų veikla būtų efektyvi, lėšos panaudojamos racionaliau ir taupiau“, - teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Siekiant sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, gerinti administracinių paslaugų prieinamumą ir kokybę praėjusių metų pabaigoje Valstybinė geležinkelio inspekcija (VGI), Valstybinė kelių transporto inspekcija (VKTI) ir Lietuvos saugios laivybos administracija (LSLA) buvo sujungtos į Lietuvos transporto saugos administraciją (LTSA). Iki šiol veikusios institucijos siekė to paties tikslo - saugos transporto srityje, jas sujungus, iš viso atsisakyta 123 administracinių etatų. Šis institucijų sujungimas kasmet leidžia sutaupyti per 900 tūkst. Eur.

Optimizuojant biudžetinių įstaigų veiklą, siekiant racionaliau panaudoti materialinius, finansinius ir žmogiškuosius išteklius susisiekimo sektoriuje, nuo birželio 5 d. nebeliko Transporto investicijų direkcijos (TID). Šios įstaigos pagrindines funkcijas perėmė VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA), kuri tapo ES lėšų administravimo tarpinstituciniu kompetencijų centru.

Susisiekimo ministerija ir jai pavaldžios įstaigos, siekdamos didinti veiklos efektyvumą, mažinti sąnaudas bei užtikrinti darbo našumą, didelį dėmesį skiria procesų valdymo tobulinimui, organizacijai ir klientui vertės nekuriančių veiklų išgryninimui ir atsisakymui, veiklos procesų robotizavimui.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)