Daugiausia uždirba po algų ir pašalpų

Pelningiausias laikas automobilių vairuotojams yra ne tuomet, kai ateina vasara, bet kai žmonės gauna algas, pašalpas ir išmokas.

„Pelningiausias laikas mums yra tada, kai žmonės apsiperka parduotuvėse, tokiose kaip „Maxima“, su krepšiais skuba važiuoti namo. Bet problema tokia, kad iki mūsų, iš Autobusų stoties besinuomojančių 9 stovėjimo vietas, neprieina, nes šalia atsirado pašaliniai taksi vežėjai, išsipirkę iš „Maximos“ dvi vietas.

Mes mokame mokesčius tiesiogiai nuomininkams, kurie nukeliauja į Kėdainių rajono savivaldybę. O jie nuomojasi vietas iš „Maximos“, tai jie galbūt moka mokesčius „Maximai“, bet juk tai nėra normalu. Jų atstumas nuo mūsų – apie 15 metrų. Aišku, per juos nesulaukiame keleivių. Galbūt turėtų įsikišti Konkurencijos tarnyba ar dar kas nors, nes teisybės nesulaukiame, – pasakojo vienas taksi automobilių vairuotojas, nepanoręs prisistatyti. – Buvau nuėjęs pas „Kėdbuso“ komercijos direktorių Vygantą Vanagą, šis sakė, kad nesikiš ir su „Maxima“ nekariaus ir nelegaliai stoties teritorijoje stovinčių automobilių negaudys.“

Niekuo padėti negali

„Kėdbuso“ komercijos direktorius Vygantas Vanagas patvirtino, jog į jį buvo kreiptasi įmonės „Comfort“ vadovo ir dar vieno taksi automobilio vairuotojo, tačiau taksistai, besinuomojantys vietas iš „Maximos“ aikštelės, – ne jų kompetencija.

„Autobusų stoties teritorijoje nuomojame 9 vietas trims taksi paslaugas teikiančioms įmonėms. Į mane kreipėsi vairuotojai, tačiau mūsų rankos surištos, nes mašina, stovinti priešais 9 vietas iš mūsų besinuomojančius taksistus, stovi bendrojo naudojimo teritorijoje, kuri išnuomota Ūkininkų sąjungai – jai ten stovėti niekas negali uždrausti, na, o taksi automobilių vairuotojai, dvi vietas įkūrę privačioje „Maximos“ stovėjimo aikštelėje, – jau ne mūsų kompetencija“, – aiškino V. Vanagas.

Vietas nuomojasi legaliai

UAB „Maxima Lt“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento atstovas ryšiams su visuomene Paulius Stonis taip pat pakomentavo esamą situaciją: „Šį sklypą, kuriame veikia mūsų parduotuvė, valdome nuomos teise. Naudodamiesi ja, pernuomojame dvi automobilių stovėjimo vietas taksi paslaugas teikiančioms įmonėms.

Neteikiame privilegijų nė vienai bendrovei, keliame joms vienodus reikalavimus, tarp kurių – turėti visus privalomus ir su savivaldybe suderintus leidimus veiklos vykdymui. Toks įpareigojimas yra numatytas ir mūsų pasirašytoje nuomos sutartyje.

Tačiau komentuoti dėl minėtų taksi paslaugų konkuravimo aplinkybių būtų sudėtinga, kadangi neturime jokios informacijos apie jų paslaugų kainas. O juk paprastai jos būna kliento pasirinkimą lemiantis veiksnys“, – teigė jis.

Pragyventi įmanoma

Ir vis dėlto, ar įmanoma pragyventi dirbant taksi automobilio vairuotoju, jeigu konkurencijos Kėdainių mieste netrūksta?

Vairuotojas, pasakojęs apie pelningiausią laiką dirbti, sako, kad nelengva. „Vairuotoju dirbu jau dešimtis metų. Galiu pasakyti, kad dar prie lito valiutos buvo visai kitaip ir tų taksistų tiek nebuvo. Dabar, galima sakyti, dirbam nuo algos iki algos, bet dar ir mokesčius mokam, o ir konkurencija daro savo. Bet, žodžiu, reikia netingėti, reikia noro ir pragyventi įmanoma“, – pasakojo vairuotojas.

KAINOS:

„Savas taksi“ „Kėdainių taksi“ „Comfort“ taksi

1 km mieste/ 0,87 Eur 1 km mieste/ 0,87 Eur 1 km mieste/ 0,87 Eur

Įsėdimas/ 1 Eur Įsėdimas/ 0 Eur Įsėdimas/ 1 Eur

Už miesto/ 0,72 Eur Už miesto/ 0,87 Eur Už miesto/ 0,72 Eur