Nuo 2004 iki 2016 metų Prancūzijos skrydžių valdymo centrų darbuotojai streikavo 254 dienas, kai antroje vietoje pagal šį rodiklį buvusios Graikijos skrydžių kontrolės darbuotojai analogišku laikotarpiu streikavo tik 46 dienas. Toliau pagal pagal streikuojant praleistas dienas sekė Italija (37 dienos) ir Vokietija (4 dienos), teigiama laikraščio gautoje ataskaitoje.

„Kiekviena streiko Prancūzijoje diena turi gerokai didesnę įtaką Europos oro eismui, nei streikai kitose Europos šalyse“, – teigė ataskaitą sudaręs Prancūzijos senatorius Vicentas Capo-Canellas (Vinsanas Kapo-Kanela).

Ataskaitoje pabrėžiama, kad skrydžių atidėliojimus Prancūzijoje lemia ne tik nuolatiniai streikai, bet ir pasenusi technika.

„Prancūzijoje oro eismo kontrolės įranga yra pasenusi“, o jos priežiūra per metus kainuoja 136 mln. eurų, pridūrė V. Capo-Canellas.

„Mes gerokai atsiliekame nuo savo kaimynų“, – pripažino senatorius, nepaisant fakto, kad nuo 2011 metų Prancūzija skrydžių valdymo sistemos atnaujinimui išleido daugiau nei 2 mlrd. eurų.

Ataskaitoje taip pat teigiama, kad 4 tūkst. Prancūzijos oro eismo kontrolierių kasmet turi susitvarkyti su sparčiai augančiomis skrydžių apimtimis.

Pavyzdžiui, 2017 metais jiems teko suvaldyti 3,1 mln., arba 4 proc. daugiau skrydžių nei 2016-aisiais.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)