Į jį patenka įmonės, nevykdančio šios tarnybos rekomendacijų, praneša Suomijos transliuotojo „Yle“ portalas.

„Finnair“ šiame „juodajame sąraše“ atsidūrė dėl atsisakymo keleiviui išmokėti 600 eurų dydžio kompensaciją už skrydžio vėlavimą. Moteris, skridusi iš Helsinkio per Honkongą į Melburną, pavėlavo į jungiamąjį reisą dėl „Finnair“ lėktuvo techninių problemų.

Skrydžių bendrovė šį įvykį prilygino „force majeure“ (nepaprastos aplinkybės, kurių negalima nei numatyti arba išvengti, nei kuriomis nors priemonėmis pašalinti) atvejui, pagal kurį kompensacijos nemokamos. Tačiau vartotojų teisių prievaizdė pareiškė, kad pagal Europos Sąjungoje priimtą praktiką techninė priežastis gali tik išskirtiniai atvejais būti prilyginama „force majeure“.

„Finnair“ pastaruoju metu tapo Suomijos vartotojų teisių apsaugos komisijos „nuolatine kliente“. Pernai dėl šios skrydžių bendrovės veiksmų pateikta apie 700 skundų - penkis daugiau nei prieš penkerius metus, skelbia „Yle“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)