„Elektroninis kelių statybos darbų žurnalas padės siekti pagrindinio tikslo - kelius tiesti atsakingai, nepaliekant jokios galimybės piktnaudžiauti kokybės sąskaita, „ploninti“ kelius. Vieningoje sistemoje fiksuojami rangovų, techninės priežiūros ir kontroliuojančių institucijų įrašai leis efektyviai valdyti darbų procesą kiekviename kelių tiesimo ar rekonstrukcijos objekte“, - sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Statybos darbų žurnalas yra privalomas darbų vykdymo dokumentas, kuriame aprašoma statinio statybos darbų eiga, atliktų darbų kokybė, atskirų darbų perdavimas užsakovui. Tokio dokumento būtinumą patvirtina Statybos techninis reglamentas.

Už žurnalo pildymą atsako rangovas, tačiau įrašus taip pat atlieka darbo ir techninės priežiūros inžinierius, kontroliuojančios institucijos. Iki šiol tiesiant ar rekonstruojant kelius pildomi popieriniai statybos darbų žurnalai. Elektroninis šio dokumento variantas kuriamas siekiant pakeisti ir optimizuoti „popierinį“ statybos darbų valdymo procesą, leidusį pernelyg laisvai teikti darbų ataskaitos duomenis.

Elektroniniame statybos darbų žurnale visus duomenis, pastabas, išvadas ir rekomendacijas galės matyti visi kelių tiesimo proceso dalyviai. Žurnale bus tiksliai fiksuojami darbų vykdymo terminai, taip pat techninės priežiūros ar kontrolės vykdymo laikas ir vieta, kontrolieriui betarpiškai patvirtinant savo buvimą objekte. Taip bus užtikrinta greitesnė ir efektyvesnė darbų vykdymo kontrolė, kokybės priežiūra.

Elektroninio statybos darbų žurnalo modelį sukurs Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą laimėjusi UAB „SBS Group“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)