„Tai gera žinia Kauno gyventojams, kurie jautė padidėjusį triukšmą geležinkelio rekonstrukcijos metu dėl per miestą kursuojančių prekinių traukinių. Nuo šiol didžioji dalis šių traukinių važiuos aplinkkeliu, aplenkdami tankiai apgyvendintas vietoves“, – priimdamas rangovo darbus kalbėjo „Lietuvos geležinkelių" Infrastruktūros direkcijos direktorius Karolis Sankovski.

Visą ruožo rekonstrukciją planuojama užbaigti iki kitų metų gegužės. Tačiau atsižvelgiant į gyventojams sukeltus nepatogumus, pastaroji rekonstrukcijos dalis atlikta prioritetine tvarka, gerokai anksčiau nei numatyta pirminiuose planuose.

„Rail Baltica“ – svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai Suomija. Linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių, Varšuvą.

Nutiesus 700 km „Rail Baltica“ geležinkelį nuo Kauno iki Talino, kelionė šiuo maršrutu užtruks 3 val. 29 min., nuo Kauno iki Rygos – 1 val. 35 min., iki Panevėžio – 38 min., o iki Vilniaus vos 36 min.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)