Praėjusį mėnesį oro linijos paskelbė, kad rugsėjo-spalio mėnesiais bus atsisakyta tūkstančių skrydžių. Savo pareiškime „Ryanair“ dar kartą atsiprašė tų, kurie patyrė nepatogumų dėl atšauktų skrydžių, ir pranešė jau kompensavusi arba pasiūliusi alternatyvius skrydžius 99 proc. keleivių. Dar 2 proc. keleivių turėtų susisiekti su oro linijomis.

„Dar kartą atsiprašome savo klientų dėl atšaukiamų skrydžių“, - sakė „Ryanair“ rinkodaros direktorius Kenny Jacobsas.

„Ryanair“ taip pat pranešė, kad rugsėjį jos lėktuvų salonų užimtumas sudarė 97 proc. trečią mėnesį iš eilės.

„Ryanair“ iš pradžių rugsėjo pradžioje atšaukė 2100 skrydžių iki spalio pabaigos, kaip teigiama, dėl lėktuvų pilotų trūkumo. Oro linijų veiklai neigiamai atsiliepė ir meteorologinės sąlygos bei streikai. Dėl atšaukiamų skrydžių buvo sujaukti 315 tūkst. keleivių planai.

Vėliau, rugsėjo pabaigoje, oro linijos atšaukė dar 18 000 skrydžių žiemos sezonu. Dėl tokio sprendimo bus sujaukti per 700 tūkst. keleivių planai.

Praėjusią savaitę Jungtinės Karalystės Civilinės aviacijos administracija (CAA) pagrasino Airijos pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“ ieškiniu, nes ši „nuolat klaidina“ keleivius dėl jų teisių atšaukus skrydžius. CAA generalinis direktorius Andrew Hainesas pareiškė, kad jį „siutina“ oro linijų įstatymų nesilaikymas. Reguliavimo tarnyba ėmėsi „vykdymo užtikrinimo veiksmų“ prieš „Ryanair“ dėl jos klaidingų pareiškimų, esą ji neprivalo pasiūlyti keleiviams kelionių su kitomis konkuruojančiomis oro linijomis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)