„Nors „Uber“ sukėlė revoliuciją keleivių pavėžėjimo miestuose sferoje visame pasaulyje, negalima nepripažinti, kad padarėme ir klaidų, - atvirame kreipimesi pirmadienį rašo „Uber“ vadovas. - Viso „Uber“ personalo vardu norėčiau atsiprašyti už padarytas klaidas“.

Tačiau jis pažadėjo vis tiek pateikti apeliaciją dėl reguliavimo tarnybos priimto sprendimo, kartu pripažindamas, kad „mes taip pat turime keistis“.

Penktadienį Londono transporto sistemos operatorė „Transport for London“ (TfL) atsisakė pratęsti „Uber“ licenciją nuo rugsėjo 30 d., kai baigiasi jos galiojimo laikas. Londono valdžios nuomone, JAV bendrovės veikla neatitinka reikalavimų, kurių būtina laikytis norint teikti privataus pavėžėjimo paslaugas.

„Uber“, turinti apie 40000 vairuotojų ir apie 3,5 mln. klientų Jungtinės Karalystės sostinėje, turi 21 dieną pateikti apeliaciją ir, kol ginčas bus nagrinėjamas, toliau galės teikti savo paslaugas Londone.

„Uber“ vadovas savo laiške priduria: „Mes nebūsime galbūt tobuli, bet įsiklausysime į jūsų prašymus; sieksime būti ilgalaikiai partneriai su miestais, kuriems tarnaujame; ir vykdysime savo verslą, pasitelkę nuolankumą, dorumą ir entuziazmą“.

„Uber“ nuo 2009 metų, kai pradėjo savi veiklą, visame pasaulyje tapo itin populiari, nors kai kuriuose miestuose, tokiuose kaip Keiptaunas, Mumbajus bei Naujasis Delis, jos paslaugos yra uždraustos.

Iki pirmadienio daugiau nei 750 tūkst. žmonių pasirašė peticiją, raginančią Londono transporto reguliavimo tarnybą pakeisti sprendimą nuo rugsėjo 30 d. nesuteikti naujos licencijos pavėžėjimo paslaugas teikiančiai įmonei „Uber“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)