"Vairuotojas neturėtų jokių galimybių išgyventi", - pranešė ADAC.
50 kilometrų greičio šoninio trenkimosi testas parodė, kad vairuotojas patirtų rimtą galvos traumą, pranešė asociacija.
"Toks automobilis kaip "Landwind" nė iš tolo neatitinka labai aukštų saugumo reikalavimų automobiliams Europoje", - pranešė ADAC.
ADAC prezidentas Peteris Meyeris pridūrė, kad dideli saugumo reikalavimai pastaraisiais metais ženkliai sumažino Europoje keliuose žuvusių žmonių skaičių.
Tokiems nesaugiems automobiliams neturėtų būti leidžiama važinėti Europos keliais, pabrėžė asociacija.
Automobilininkų organizacija kritikavo "Landwind" dėl prastos kontrolės bei vairavimo, dėl elektroninės stabilumo programos ir antiblokavimo sistemos nebuvimo, dėl ilgo stabdymo kelio ir didelio degalų imlumo (11,6 litro 100 kilometrų).
Bazinė "Landwind" versija Europoje kainuoja beveik 15 tūkst. eurų, o visais ratais varomo modelio kaina siekia 18,7 tūkst. eurų.