Oro vežėjas tikisi, kad išmontavus sėdynes pavyks sumažinti skrydžių kainas, nes tada, kai lėktuvuose tilps daugiau keleivių, į kiekvieną reisą bus galima parduoti daugiau bilietų. Bendrovės atstovai mano, kad galimybė įsigyti pigesnių lėktuvo bilietų turėtų pasirodyti patraukli Kolumbijos darbininkų sluoksnio atstovams ir pigiai paatostogauti norintiems piliečiams, dar rugsėjo pradžioje rašė „Independent“.

Rugsėjo pradžioje Kolumbijos oro vežėjas pranešė, kad šiuo metu eksploatuojamų orlaivių parką ketina papildyti 50-ia naujų lainerių „Airbus 320“, kad galėtų pasinaudoti šalyje besiplečiančio turizmo sektoriaus siūlomomis galimybėmis. Naujuosiuose lėktuvuose bus daugiau vietų, todėl jų reisai bus pigesni. Pirmieji lainerių skrydžiai turėtų būti paskelbti 2018 metų pradžioje.

Dar rugpjūtį kalbėdamas su laikraščio „Miami Herald“ žurnalistu, „VivaColombia“ įkūrėjas ir vadovas Williamas Shaw paminėjo, kad oro bendrovė ketina pasiūlyti keleiviams skristi stovint.

„Keletas specialistų jau aiškinasi, ar įmanoma skristi stačiomis. Analizuojame kiekvieną galimybę, kuria pasinaudojus pavyktų atpiginti keliones“, – sakė W. Shaw.

„Argi svarbu, jei per valandos trukmės skrydį negalėsi pasinaudoti kokiomis nors poilsiui ir pramogoms skirtomis sistemomis? Argi svarbu, jei lėktuve nėra marmuro grindų ir nemokamai nedalijama riešutų?“ – retoriškai klausia „VivaColombia“ vadovas.

Oro bendrovės tiriama koncepcija nėra nauja: idėja pasiūlyti lėktuvų keleiviams stovimų vietų jau ne vienus metus domina įvairius oro vežėjus. 2003 metais orlaivių gamybos bendrovės „Airbus“ specialistai pasiūlė stovimų vietų, kuriose keleiviai galėtų saugiai prisisegti, variantą.

2010 metais stovimų vietų įrengimo idėją bandė įgyvendinti ir „Ryanair“. Bendrovės vadovas Michaelas O‘Leary jas tada apibūdino kaip baro kėdes su saugos diržais ir net suabejojo, ar tie diržai apskritai reikalingi.

„Lėktuvas yra tarsi koks autobusas su sparnais. Jei, neduokdie, įvyktų avarija, saugos diržas tikrai neapsaugos. Juk Londono metro diržais taip pat neprisisegama. Jie nenaudojami ir didžiuliu greičiu lekiančiuose traukiniuose“, – samprotavo M. O‘Leary.

Civilinės aviacijos administracija su tokiu požiūriu, deja, nesutinka, todėl vertikaliosios kėdės dar nepatvirtintos jokioje pasaulio šalyje.

Naujovė gali nesulaukti pritarimo ir Kolumbijoje. Civilinės aviacijos administracijai vadovaujantis Alfredo Bocanegra, kalbėdamas su RCN radiju, pasakė, kad oro vežėjo pasiūlytai minčiai nepritaria. „Žmonės turi keliauti žmoniškomis sąlygomis, – sakė jis. – Visi, kuriems teko važiuoti viešuoju transportu, puikiai žino, kad stovėti jame tikrai nėra patogu.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)