Tris šalies oro uostus valdančios valstybės įmonės Lietuvos oro uostai vykdomasis direktorius Donatas Voveris BNS pranešė, kad „Flight Calibration Services“ lėktuvas Vilniaus oro uoste nusileido apie 11 valandą.

„Flight Calibration Services“ lėktuvas turi atlikti atnaujintų oro uosto pagrindinių skrydžių sistemų bandymus, kurie parodys, ar gerai veikia tikslaus tūpimo ir signalinė žiburių sistemos. Tokie bandymai tarptautiniuose oro uostuose paprastai atliekami kas pusę metų.

Anksčiau planuota, kad testavimo darbai bus atliekami iki rugpjūčio 14 dienos. Pasak D.Voverio, kol kas šis terminas nekeičiamas.

„Testavimui reikia dviejų dienų, kai yra tinkamos oro sąlygos. Faktiškai pats testavimas trunka apie 10 valandų, todėl jei per artimiausias dvi dienas bus pakankamai gero oro, kad atlikti testavimo darbus numatyta apimtimi, jie bus baigti rugpjūčio 14 dieną. Jei oro sąlygos bus nepalankios arba reikėtų atlikti korekcinius veiksmus ir papildomus bandymus, jie gali būti nukelti į rugpjūčio 15 arba 16 dieną“, - BNS sakė D.Voveris.

„Tačiau tai neturi jokios neigiamos įtakos oro uosto atidarymui. Iki rugpjūčio 18 dienos laiko yra pakankamai, visi rekonstrukcijos darbai, kurie turi įtakos oro uosto veiklai, yra baigti“, - pridūrė jis.

Rugpjūčio 18 dieną vėl atidarius Vilniaus oro uostą, iki spalio vyks baigiamieji žemės tvarkymo darbai, tačiau jie įtakos skrydžiams neturės.

Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“. Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune bus aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių.