Nuo rugpjūčio 1 dienos elektroninio vienkartinio bilieto, suteikiančio teisę per 30 minučių nemokamai persėsti, kaina padidėjo 12 centų (nuo 58 iki 70), o perkamo pas vairuotojus – 20 centų (nuo 80 iki 1 euro).

Augo ir terminuotųjų bilietų kainos. Pavyzdžiui, elektroninio mėnesinio bilieto, su kuriuo galima be apribojimų naudotis visomis dienomis, kaina pakilo 3,67 euro (nuo 24,33 iki 28). Terminuotųjų bilietų kainos nekito pastaruosius 8 metus.

Permainos paveikė ir maršrutinius taksi. Keleiviai, kurie naudojasi elektroniniais bilietais, moka 10 centų daugiau. Bilietus įsigyjantiems pas vairuotoją bilieto kaina didėjo 30 centų.

Kauno miesto taryba birželį pritarė bendrovės „Kauno autobusai“ inicijuotam sprendimui dėl viešojo transporto bilietų kainų padidinimo.

Planuojama, kad papildomos pajamos leis šią vasarą troleibusų ir autobusų vairuotojų atlyginimus pakelti 10 proc.

„Norėdami pritraukti kauniečius į viešąjį transportą, turime gerinti paslaugos kokybę ir viešojo transporto greitį. Tam reikia investicijų, todėl ir priimtas nepopuliarus, tačiau būtinas sprendimas“, - pabrėžė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

„Kauno autobusai“ kas dieną perveža nuo 100 iki 150 tūkstančių kauniečių ir miesto svečių. Keleiviai vežami 147 troleibusais ir 245 autobusais.

Kita bendrovės „Kauno autobusai“ gilėjanti problema – vairuotojų trūkumas. Šiuo metu įmonei trūksta 74 vairuotojų. Vidutinis „Kauno autobusų“ vairuotojo atlyginimas siekia 664 eurus „į rankas“.

Norinčiųjų dirbti vairuotojais nerandančios įmonės vadovai neslepia – norint kardinaliai pakeisti tokią situaciją būtina kelti atlyginimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (185)