Viešojo transporto priemonių, kurios pritaikytos vežtis dviračius, vidurinės durys yra paženklintos specialiu žalios spalvos lipduku „Like Bike“. Dviračiams skirtos transporto priemonių viduje esančios aikštelės, kur įrengti specialūs tvirtinimo laikikliai.

„Dviračiams vežtis pritaikėme žemagrindžius autobusus ir troleibusus. Dviratį galima vežti tik tada, kai yra vietos, kuomet transporto priemonė nėra sausakimša“, - sakė bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

Dviratį keleiviui leidžiama vežti, jeigu dviračio tvirtinimo vieta ir vieta, skirta neįgaliems asmenims su vežimėliais ar vaikiškam vežimėliui, yra neužimta. Taisyklės numato, kad keleivis su dviračiu turi įlipti paskutinis. Dviračius taip pat nemokamai galima vežtis tiek Žaliakalnio, tiek Aleksoto funikulieriumi.

„Mes tokią paslaugą teikti pradėjome jau senokai ir įsitikinome, kad ji tikrai kauniečiams reikalinga. Dviratininkai dažnai keliasi funikulieriumi į kalną, o neretai, jei trumpina kelią link miesto centro, leidžiasi žemyn. Kiekvienas keleivis - ar su dviračiu, ar be jo - mielai laukiamas ir jam suteikiama gera paslauga“, - antradienį naujienų agentūrai ELTA sakė prieškarinį Žaliakalnio funikulierių prieš keliolika metų įsigijusios bei šį technikos paveldą restauravusios „Kauno liftų“ bendrovės generalinis direktorius Jonas Guzavičius.

Iš viso, anot savivaldybės atstovės Renatos Bartusevičiūtės, Kaune kursuoja 150 gabenti dviračius pritaikytų autobusų ir troleibusų.

„Kartais atsitinka nenumatytų situacijų: prakiūra padanga, užklumpa stiprus lietus, sunku įminti į itin statų kalną. Tokiu atveju viešojo transporto pagalba dviratininkams yra labai naudinga. Džiaugiuosi, kad prie dviračių revoliucijos prisijungė ir „Kauno autobusai“. Tikiuosi, keleiviai ir dviratininkais elgsis draugiškai bei supratingai vieni kitų atžvilgiu“, - teigė Kauno vicemeras Povilas Mačiulis.