Kauno apskr. policijos viršininkas Darius Žukauskas patikino, kad tiek Kauno oro uostas, tiek Kauno apskrities policija, tiek ir VSAT pasirengę darbuotis kartu. Visą mėnesį šiam tikslui bus skiriamas ypatingas dėmesys, todėl darbai vyks kokybiškai ir keleiviai neturėtų patirti nepatogumų.

Kelių policijos atstovas Ramūnas Kemzūra akcentavo vairuotojų toleranciją ir važiavimą laikantis kelių eismo taisyklių: neužkišti automobilių, be reikalo nekeisti važiavimo krypties ir pan.

„Rekomenduojama susiplanuoti atvykimo į oro uostą maršrutą iš anksto. Pakliuvus į spūstis, nereikėtų be reikalo keisti važiavimo eismo juostų, važiavimo krypties ar užkišti savo transporto priemonę prieš kitas. Laikantis KET, užleidžiant po vieną transporto priemonę prieš save, spūstis išsisprendžia, išsisklaido greičiau,“ – KET laikymosi svarbą akcentavo R. Kemzūra.

Pasak jo, vykstant į oro uostą, geriausia pasirinkti viešąjį transportą. Jeigu toks būdas nėra tinkamas ir vykstama savo automobiliu, visuomet kelionei reikia nusimatyti daugiau laiko. Taip pat rekomenduojama peržvelgti ir internete skelbiamą informaciją apie eismo spūstis ir pan.

„Jeigu žinote, kad jūsų kelyje susidarė spūstis, ar teks važiuoti per piko valandas,pagalvokite apie alternatyvius kelius kelionės tikslo link. Tarkim, vilniečiai Kauno oro uostą gali pasiekti ne tik greitkeliu Kaunas–Vilnius ir traukiniu, bet ir keliu per Ukmergę. Mes paskaičiavome, kad kelias būtų apie 20 km ilgesnis, tačiau, kitame kelyje susidarius spūsčiai, gali būtų greitesnis,“ – toliau patarimus dalijo kelių policijos atstovas R. Kemzūra.

Beje, pasak Kauno apskrities policijos atstovų, policijos ekipažai minėtame kelio ruože dirbs visą parą. Jie ne tik reguliuos eismą, bet ir stengsis padėti įvykus eismo įvykiams ar kitoms nelaimėms. Taip pat budės ir kelių priežiūros tarnybos ekipažai.

VSAT atstovas informavo, kad šiai dienai Kauno oro uoste yra įrengti 8 papildomi patikros punktai. Todėl keleivių patikra neturėtų prailgti.

„Paprastai vidutiniškai vienas keleivis patikrinimas per maždaug 30 sek. Tačiau keleivių patikra nėra vien tik dokumentų sutikrinimas. Tai ir tam tikrų klausimų uždavimas, keleivio stebėjimas ir atsakymų vertinimas,“ – apie keleivių patikros subtilybes kalbėjo VSAT atstovas.

DELFI išbandė kelią iki Kauno oro uosto

DELFI reporteris atliko eksperimentą - automobiliu vyko iš Kauno (nuo Muravos), nuo kelio remonto pradžios iki pat Kauno oro uosto. Nors atidaryta dar tik vienas eismo juosta, kelionė buvo gana sklandi ir truko apie 10 min. Kaip viskas atrodė galite pamatyti vaizdo įraše.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)