Vilniaus oro uosto vadovo Olafo Martenso teigimu, Lietuvos oro uostuose keleivių srautas per šiuos metus išaugo 14 proc. - tai daugiau, nei prognozuota. Ir nors šiemet Vilniaus oro uoste veikiantys šeši bagažo patikros aparatai per valandą vidutiniškai leidžia patikrinti 810 keleivių, to ne visuomet užtenka.

„Vien gegužę aptarnavome apie 400 tūkst. žmonių, todėl daliai keleivių eilėse, deja, teko laukti ilgiau nei įprasta. Dabar pralaidumas po truputį didinamas, o ryškiau permainas keleiviai pajus po kilimo ir tūpimo tako bei terminalo rekonstrukcijų“, - sako O. Martensas, turėdamas omenyje šią vasarą numatytus rekonstrukcijos darbus.

Vilniaus oro uosto aviacijos saugumo patikros zonoje neseniai instaliuotas dar vienas, jau septintasis, patikros aparatas - jis keleivių patikrą pagreitins 14 proc. Šiuo metu sparčiau žmonės pradėti aptarnauti dėl pertvarkytos laukimo eilės. Pasienio kontrolės procedūras pagreitino padidėjęs piko metu dirbančių Valstybės sienos apsaugos tarnybos pareigūnų skaičius.

Rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką bus pertvarkomos ir keleivių aptarnavimo linijos, įrengiami nauji stalai. Šie pokyčiai iki metų pabaigos keleivių pralaidumą padidins dar 20 proc.

Papildomai, 25 proc. pralaidumas padidės ir po kitąmet įvyksiančios aviacijos saugumo patikros zonos išplėtimo bei papildymo dviem naujais rentgeno aparatais. Aptarnavimą greitinsiantys pertvarkymai suplanuoti ir 2019 m. bei 2020 m.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)