Kaip per konferenciją pareiškė IAG vadovas Willie Walshas, dėl kompiuterinės sistemos sutrikimo kaltas vienas inžinierius, kuris nutraukė elektros tiekimą vienai pagrindinių „British Airways“ duomenų saugyklų, o vėliau laidus prijungė, bet neteisingai.

Sistemos darbas sutriko, o tam, kad jis būtų atnaujintas, prireikė laiko.

„Man visiškai suprantama, kad galima per klaidą atjungti elektros tiekimą, tačiau niekaip negaliu suprasti, kaip galima suklysti iš naujo pajungiant elektros tiekimą“, - kalbėjo W. Walshas per tarptautinę civilinės aviacijos pramonės darbuotojų konferenciją Meksikoje.

Bendrovė atliks vidaus tyrimą, kad „pasimokytų iš klaidos“, pridūrė W. Walshas.

Žiniasklaida, remdamasi į žurnalistų rankas patekusiu tarnybiniu elektroniniu laišku, jau skelbė, kad sutrikimo priežastimi galėjo būti žmogiškasis veiksnys.

Gegužės 27 d bendrovei „British Airways“ teko atšaukti visus skrydžius iš Londono Hitrou ir Getviko oro uostų dėl didelio masto kompiuterių sistemos sutrikimo.

Tie keleiviai, kuriems pavyko persėsti į kitų oro linijų reisus, buvo priversti keliauti be bagažo.

BA veiklos sutrikimas sutapo su tik prasidėjusiomis moksleivių atostogomis Jungtinėje Karalystėje. Prie įprastinio darbo grafiko oro transporto vežėjai pavyko sugrįžti tik po kelių dienų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją