„Susitikimuose su „Rusijos geležinkelių vadovybe“ nepastebėta ženklų, kad „Nord Stream 2“ turės įtakos krovinių gabenimui link Latvijos uostų. Tuo tarpu Rusijos vyriausybės sprendimą užsienio prekybos krovinius perorientuoti į savo uostus reikia tiesiog priimti kaip logiškai paaiškinamą“, – sakė jis.

E.Berzinio žodžiais, Latvijos ir Rusijos geležinkelių monopolininkių santykius galima laikyti labai gerais, visi tarpusavio klausimai sprendžiami greitai.

„Štai, ir kitą savaitę numatytas susitikimas su „Rusijos geležinkelių“ vadovybe, kad būtų aptarti einamieji klausimai, kad neliktų jokių spekuliacijų“, – pridūrė E.Berzinis.

„Deutsche Welle“, remdamasi „Reuters“ agentūra, praėjusį mėnesį skelbė, jog „Rusijos geležinkeliai“ stabdo krovinių srautus link Latvijos uostų, ir tai gali būti susiję su Latvijos vyriausybės atsisakymu leisti su koncernu „Gazprom“ susijusioms įmonėms Ventspilio uoste sandėliuoti dujotiekiui „Nord Stream 2“ skirtus didelio skersmens vamzdžius.

Kaip BNS skelbė, Ventspilio uostas bei dvi jame veikiančios krovos bendrovės – „Noord Natie Ventspils Terminals“ ir „Eurohome Latvija“ – balandžio mėnesį iš su „Gazprom“ susijusių įmonių sulaukė pasiūlymo prisidėti prie Baltijos jūrą kertančio Rusijos eksporto dujotiekio „Nord Stream“ plėtros projekto įgyvendinimo.

Siūlytos 14 mln. eurų vertės investicijos papildomai septynių hektarų ploto aikštelei vamzdžiams sandėliuoti, kuri vėliau atitektų uostui.

Latvijos vyriausybė, sulaukusi Gynybos ir Aplinkos apsaugos ir regionų plėtros ministerijų išvadų, kad tai keltų grėsmę Latvijos nacionaliniam saugumui, šį pasiūlymą blokavo.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)