Lėktuve kilusio konflikto vaizdo įrašas „You Tube“ svetainėje jau peržiūrėtas daugiau nei 2,5 mln. kartų.

„Tai federalinis nusikaltimas, jus su žmona pasodins į kalėjimą, o vaiką atiduos globėjų priežiūrai“, - incidento metu grasino viena iš įgulos narių.

„Delta“ pareiškė apgailestaujanti dėl „nelemtos patirties“ ir pažadėjo išmokėti šeimai kompensaciją.

Neseniai skandalo centre atsidūrė JAV aviacijos bendrovė „United Airlines“, jėga išsodinusi keleivį iš lėktuvo. Balandį 69-erių iš Vietnamo kilęs amerikietis gydytojas Davidas Dao buvo jėga ištemptas iš lėktuvo, kad į jį tilptų įgulos nariai, nes bendrovė į skrydį pardavė per daug bilietų.

Šio incidento vaizdo įrašas akimirksniu buvo išplatintas socialiniuose tinkluose, bendrovės akcijų vertė smarkiai krito, o pats nukentėjusysis nusprendė kreiptis į teismą.

Konfliktas „Delta“ lėktuve įvyko balandžio 23 dieną skrydžio iš Havajų Maui salos į Los Andželą metu, bet apie jį sužinota tik tada, kai vaizdo įrašas buvo paviešintas internetu.

8-ių minučių vaizdo įraše matyti, kaip įgulos nariai įkalbinėja Brianą Schearą atlaisvinti vietą, už kurią jis sumokėjo. B. Schearą šią vietą buvo užsakęs savo vyresniajam sūnui, kuris išskrido ankstesniu skrydžiu, taip vyras tikėjosi, kad ši vieta atiteks kitam jo vaikui. Aviacijos bendrovės darbuotojai tvirtino, kad B. Schearo dvejų metų sūnelis negali užimti šios vietos, nes vieta buvo užsakyta kito žmogaus pavarde.

Vaizdo įraše taip pat matyti, kaip viena iš bendrovės darbuotojų tvirtina, jog naudoti automobilių kėdutę, į kurią buvo pasodintas vaikas, lėktuve draudžiama pagal Federalinės aviacijos administracijos (FAA) nurodytas taisykles. Ji reikalavo, kad berniukas būtų pasodintas tėčiui ant kelių. Toks reikalavimas prieštarauja pačios aviacijos bendrovės rekomendacijoms skraidinti mažus vaikus, pasodintus sėdynėse su įrengtais saugos diržais.

B. Schearas įsitikinęs, kad nepažeidė jokių taisyklių, o bendrovės atstovai tiesiog mėgino atlaisvinti kėdę keleiviams, kuriems trūko vietų pardavus daugiau bilietų, nei yra laisvų vietų.

Vaizdo įraše girdėti, kaip bendrovės atstovai pareiškė B. Schearui: „Lėktuvas nepajudės iš vietos... mes galim sėdėti čia visą naktį, jeigu to norit“.

Ir nors B. Schearas vėliau sutiko laikyti vaiką ant kelių, šeima galiausiai vis tiek buvo išsodinta iš lėktuvo, nes, pasak įgulos narės, „jau žengta per toli“.

Kai vyras pareiškė neturįs kur eiti su dviem mažais vaikais, o kitų skrydžių nėra, bendrovės darbuotojai jam atsakė: „Dabar jau jūs pats sau šeimininkas“.

Šeima galiausiai paliko lėktuvą, o į jų vietas, B. Schearo teigimu, pasodino keturis žmones, kuriems trūko vietų.

Schearų šeima su dviem vaikais buvo priversta nakvoti viešbutyje ir skristi kitą dieną.

Praėjus parai po to, kai buvo išplatintas vaizdo įrašas, „Delta“ publikavo viešą atsiprašymą.

„Delta“ tikslas - visada bendradarbiauti su klientais mėginant išspręsti bet kokias kelionės metu iškilusias problemas. Šį kartą tai nepavyko, ir mes atsiprašome“, - teigiama laiške.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)