„Technologiniai patobulinimai yra akivaizdūs ne tik išoriškai. S-klasės automobiliai bus gaminami su varikliais, kurių galia siekia nuo 173 KW/235 AG iki 380KW/517 AG. Už pirmtakus jie galingesni 26%, sukimo momentas didesnis 15%, o su šiais parametrais kuro sąnaudos sumažėjo iki 9%“, - privalumus minėjo „Silberauto“ vadovas Rimantas Stankevičius.

Pagrindiniais naujosios S-klasės automobilio bruožais ir toliau išlieka saugumas bei patogumas. Automobilio viduje įrengta naujausiomis technologijomis sukurta saugos sistema, kurią sudaro išankstinio perspėjimo artėjant prie kliūties įranga Brake Assist PLUS, DISTRONIC PLUS pastovaus greičio palaikymo įranga ir naktinio matymo įranga Night Vision. Apjungdama šias naujoves, “Mercedes-Benz” sukūrė unikalią saugumo sistemą PRE-SAFE, kuri aktyvuojasi dar prieš įvykstant nelaimingam atsitikimui.

Automobilis gerai pritaikytas ilgoms kelionėms, nes turi dinamišką reljefinę sėdynę, kuri atlieka masažo funkciją, aktyvią pakabą AIRMATIC, oro filtravimo sistemą ir naujai sukurtą automatinę klimato kontrolę.

Š. m. rudenį rinkai pirmiausiai bus pristatomi prabangūs sedanai su nauju V8 (258 KW/388 AG) ir V6 benzininiais varikliais. 2006 m. pirmąjį ketvirtį variklių gamą papildys dyzelinis variklis, kuris bus montuojamas į S 320 CDI. Šis 6 cilindrų dyzelinis variklis išvysto 173 KW/235 AG galingumą ir pasiekia 540 Nm sukimo momentą. Minėto dyzelinio variklio galia leidžia sedanui įsibėgėti iki 100 km/val per 7.5 s. Vidutinės kuro sąnaudos S 320 CDI modeliui siekia 8,3/8,5 litro 100 km.

Prestižiškiausias S-klasės modelis - S 600, turintis 12 cilindrų variklį, kurio galia 380 KW/517 AG, o 100 km/val. greitis pasiekiamas tik per 4,6 s. Lyginant su ankstesniu modeliu, variklio sukimo momentas padidėjo nuo 800 iki 830 Nm, tačiau kuro sąnaudos sumažėjo 0,5 litro ir siekia 14,3 litrų 100 km. V12 modelio standartinę komplektaciją sudaro visi naujausi technologiniai privalumai, net ir ABC (Active Body Control).

Kaip ir ankstesnis S-klasės modelis, naujasis gali būti komplektuojamas su dviejų ilgių kėbulais: 5076 mm (pailgėjo 33 mm) arba 5206 mm (pailgėjo 43 mm). Važiuoklės bazė skirtinguose modeliuose pailgėjo 70 mm ir 80 mm, ir atitinkamai dabar siekia 3035 mm ir 3165 mm. Kėbulas tapo 16 mm platesnis ir 29 mm aukštesnis. O tuo pačiu tapo erdvesnis ir automobilio vidus: pečių ir alkūnės lygyje praplatėjo 39 mm, galvos lygyje 5 mm. Priekyje sėdintiems vietos padaugėjo 5 mm, o gale sėdintiems 24 mm. Ilgesnėje kėbulo versijoje gale sėdintiems vietos padaugėjo 52 mm. Bagažinės tūris dabar siekia 560 litrų.

Nauja valdymo koncepcija užtikrina sistemų dubliavimą ir vairuotojo galimybes automatiškai atlikti jam įprastas funkcijas: įjungti radiją, CD/DVD grotuvą, TV, telefoną, navigacinę sistemą, klimato kontrolę. Priklausomai nuo įpročių, vairuotojas gali rankiniu būdu valdyti aukščiau paminėtus prietaisus vairaratyje įmontuotais mygtukais arba naudotis COMAND valdymo sistema.

Kitos naujienos, kurias "Mercedes-Benz" pateiks rinkai pirmą kartą: naujoji "Mercedes-Benz" R-klasė, visureigis ML 63 AMG ir Vision R 63 AMG.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją