Šio incidento vaizdo įrašas akimirksniu buvo išplatintas socialiniuose tinkluose, bendrovės akcijų vertė smarkiai krito, o pats nukentėjusysis nusprendė kreiptis į teismą.

Viešai neskelbiama, kokią sumą aviacijos bendrovė sumokės gydytojui D. Dao. Nukentėjusiojo advokatai pareiškė, kad kompensacija turi būti išmokama su sąlyga, kad jos suma išliks konfidenciali.

JAV aviacijos bendrovės „United Airlines“ vadovas Oscaras Munozas, sulaukęs griežtos kritikos po incidento su keleiviu, pareiškė, kad ketino „pasielgti teisingai ir pasielgė būtent taip“.

Balandžio 11 d. „United Airlines“ apsaugos tarnybos darbuotojai už rankų bei kojų išvilko iš lėktuvo amerikietį gydytoją D. Dao, kuris turėjo skristi iš Čikagos į Luisvilį.

Bendrovė aiškino savo darbuotojų veiksmus, esą šie turėjo tuo pačiu reisu nuskraidinti kitą įgulą, turėjusią dirbti kitame mieste kitą dieną. Tuo tikslu iš lėktuvo reikėjo išprašyti kelis jau lėktuvo salone sėdėjusius keleivius, kiekvienam iš jų buvo pasiūlyta po 800 dolerių kompensaciją.

D. Dao atsisakė palikti savo vietą, pareiškęs, kad jam taip pat reikia į darbą ir kad jis esą buvo pasirinktas iš kitų keleivių dėl savo azijietiškos kilmės. Tada iškviesta apsauga išvilko jį iš lėktuvo jėga. Jis prarado du priekinius dantis, jam buvo sulaužyta nosis.

Praėjusią savaitę „United Airlines“ pareiškė, kad nuo šiol premijų/ kompensacijų vadovybei skyrimas bus neatskiriamai susijęs su tuo, kiek jos klientai yra patenkinti oro linijų teikiamomis paslaugomis. Be to, bus pakeista ir vietų užsakymo sistema; dabar maksimali kompensacijos suma keleiviams, kuriems dėl aviacijos bendrovės kaltės teks užleisti savo vietas kitiems asmenims, padidinta iki 10 tūkst. JAV dolerių (iki skandalingo incidento ši suma siekė 1350 dolerių).

Pagrindiniai „United“ konkurentai taip pat pakeitė vidaus taisykles. Pavyzdžiui, „Delta Airlines“ analogišką kompensaciją padidino iki 9950 dolerių.

JAV aviacijos bendrovė taip pat pranešė, kad „United Airlines“ vadovas O. Munozas netaps oro linijų direktorių tarybos pirmininku, kaip tikėtasi. Iš pradžių O. Munozas atsakomybę dėl incidento suvertė pačiam gydytojui D. Dao, apkaltinęs jį agresyviu elgesiu.

Tada bendrovės vadovas tvirtino, kad darbuotojai elgėsi, griežtai laikydamiesi instrukcijų. Vėliau O. Munozas atsiprašė už incidentą, sukėlusį visuomenėje didžiulį pasipiktinimą.