Graikijos oro uostai perduoti koncesijos pagrindais 40-čiai metų už 1,234 mlrd. eurų sumą, kurią „Fraport“ antradienį pervedė į Graikijos valstybinį privatizacijos fondą HRADF (Hellenic Republic Asset Development Fund).

Vokietijos bendrovės valdybos pirmininkas Stefanas Schulte pareiškė, kad „Fraport“ kartu „žengia svarbų žingsnį kelyje į savo tarptautinio verslo plėtrą“.

Šis sandoris yra laikomas vienu iš didžiausių privatizacijos projektų Graikijoje. Iš pradžių oro uostų perdavimą koncesijos pagrindais ketinta įgyvendinti praėjusių metų rudenį. Tai buvo pirmasis valdžios patvirtintas privatizacijos sandoris nuo tada, kai Graikija ir jos kreditoriai suderino trečiojo finansinės paramos paketo sąlygas.

Antrinė „Fraport“ įmonė – „Fraport Greece“ – ketina iš esmės modernizuoti infrastruktūrą visuose 14 oro uostuose. Iki 2021 metų į šį projektą planuojama investuoti apie 400 mln. eurų.

Kalbama apie pelningus aviacijos terminalus keliais populiariais turistų maršrutais Graikijos salose, kaip Rodo, Korfu (Kerkyros), Mikono ir Santorinio, bei oro uostus – Salonikų, Aktiono, Chanijos (Kretos saloje), Kavalos, taip pat Kefalonijos, Koso, Lesbos, Samo, Skiato ir Zakinto salų oro uostus. Oro uostai liks Graikijos valstybės nuosavybe.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)