Aviacijoje bendrovės sezonus skirsto į vasaros ir žiemos. Vasaros sezonas prasideda jau kovo pabaigoje.

Primename, kad šią vasarą, liepos 14-rugpjūčio 18 d., vyks Vilniaus oro uosto pakilimo ir nusileidimo tako rekonstrukcija, todėl skrydžiai šiuo metu iš sostinės nevyks. Tai turės įtakos ir atostogas planuojantiems Vilniaus gyventojams, nes, pavyzdžiui, pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nusprendė skrydžių į Kauną rekonstrukcijos metu neperkelti.

Lietuvos oro uostai praneša, kad naujus skrydžius iš Vilniaus oro uosto nuo kovo pabaigos šiemet pasiūlė „airBaltic“ – į Paryžių (Prancūzija) ir Miuncheną (Vokietija), „Wizzair“ – į Geteborgą (Švedija). iš Palangos oro uosto nuo kovo 26 d. „Ryanair“ pradeda skraidinti į Glazgą (Škotija).

Gegužės 4 d. pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pradeda skraidyti iš Kauno oro uosto į Neapolį (Italija), o nuo gegužės 22 d. penkis kartus per savaitę „Rusline“ skraidins į Sankt Peterburgą (Rusija). Primename, kad šį skrydis grąžinamas po sezono pertraukos.

Birželį naujo skrydžio sulauks ir Palangos oro uostas: kartą per savaitę vyks skrydžiai į jau minėtą Sankt Peterburgą su oro bendrove „Rusline“.

Rudenį, rugsėjo 18 d., pigių skrydžių bendrovė „Wizzair“ pradės keturis kartus per savaitę vyksiančius skrydžius į Varšuvą (Lenkija).

Kalbant apie sezoninius skrydžius, iš Vilniaus „Ryanair“ skraidys į Chaniją (Kreta), o „Ukraine International Airlines“ į Lvovą ir Odesą Ukrainoje.

Kaip praneša Lietuvos oro uostai, iš Kauno sezoninių krypčių skrydžius vykdo „Ryanair“. Ši bendrovė šiltuoju metų laiku skraidins į Alikantę, Edinburgą, Plama de Maljorką, Pafosą, Rodą ir Trapanį.

Iš Palangos bus galima nuskristi į Kijevą („Ukraine International Airlines“), Minską („Belavia“), Maskvą („Rusline“), Varšuvą („LOT“) ir jau minėtą Sankt Peterburgą („Rusline“).


Vis dėlto palyginus su praėjusių metų sezonu nebelieka skrydžių iš Vilniaus į Ciurichą ir Malmę.

„Kituose oro uostuose kryptys galėjo šiek tiek persiskirstyti, pavyzdžiui, praėjusią vasarą Glazgą buvo galima su „Wizzair“ pasiekti iš Vilniaus oro uosto, šią vasarą į Glazgą bus galima skraidyti iš Palangos su bendrove „Ryanair“, – rašoma Lietuvos oro uostų pateiktoje informacijoje apie vasaros sezono skrydžius.

Norint paskatinti oro bendroves skraidyti į kryptis, kurios kol kas iš Lietuvos nėra pasiekiamos oro keliu, Lietuvos oro uostai yra paskelbę kvietimą teikti paraiškas dėl galimos paramos naujoms kryptims gauti.

„Kvietime taip pat nurodytos ir tos kryptys, kuriose, manome, susisiekimo dar trūksta. Pavyzdžiui, prie Londono krypties nurodyti oro uostai, į kuriuos šiuo metu iš Lietuvos tiesioginių skrydžių nėra“, – prideda Lietuvos oro uostai.

Tarp laukiamų krypčių iš Vilniaus oro uosto paminėti tokie miestai kaip Almata, Astana, Atėnai, Pekinas, Kairas, Čikaga, Dubajus, Niujorkas, Sofija, Venecija, Ciurichas.

Tikimasi, kad atsirastų oro bendrovių, norinčių iš Kauno oro uosto skraidyti į tokius miestus kaip Pekiną, Čikagą, Helsinkį, Kijevą, Milaną, Minską, Maskvą, Niujorką, Oslą, Tokijų, Varšuvą.

Iš Palangos oro uosto norima paremti naujus skrydžius į Bilundą, Dubliną, Diuseldorfą, Hamburgą, Helsinkį.

Vilniaus oro uostas pernai aptarnavo 3,8 mln. keleivių arba 18 proc. daugiau nei 2015 m. Iš viso per metus įvykdyta 41 tūkst. skrydžių į 62 kryptis.

Lietuvos oro uostai skaičiuoja, kad 2016 m. Kauno oro uoste sulaukta 1 proc. mažiau keleivių nei 2015 m. 2016 m. jų buvo 747 tūkst., pernai – 741 tūkst. keleivių, nors per metus skrydžių ir padaugėjo (2015 m. – 7,4 tūkst., 2016 m. – 7,6 tūkst.).

Palangos oro uostas skaičiavo 60 proc. keleivių skaičiaus augimą. Iš viso 2016 m. Palangos oro uoste lankėsi 233 tūkst. keleivių. Pernai iš Palangos skrydžiai buvo vykdomi 9 kryptimis.