Šiuo metu stotyje jau baigia kurtis naujieji šeimininkai. Didžiąją dalį naujojo pastato užims „Rimi“ prekybos centras. Taip pat jame įsikurs ir mažesnieji nuomininkai – stotyje bus galima rasti kavinių, batų parduotuvių, knygyną, kelpyklėlę, grožio saloną.

„Kaip buvusiam verslininkui suspaudžia širdį – baltas pavydas ima, kad taip gražiai, taip greitai, už gerą kainą pastatė miestui tokį nuostabų objektą, kurio reikėjo labai labai seniai. Sakoma, teatras prasideda nuo rūbinės, o miestas nuo autobusų stoties. Vilniuje stotyje kasdien apsilanko 500 autobusų, Kaune – 700. Mūsų kur kas didesnis pralaidumas ir jis bus dar didesnis. Išpildymą patys žmonės įvertins, bet kaip verslininkas galiu pasakyti, kad už tokią, kaip mes versle sakydavome, sekso pridėta daug“, - kalbėjo Kauno meras V. Matijošaits.

2015 metų lapkritį statybų startas buvo duotas didžiulėje duobėje. Dabar čia įrengtas 200 vietų požeminis parkingas. Atidarius naująją stotį čia kurį laiką bus galima laikyti automobilį nemokamai. Nemokamas parkingas truks 1-1,5 val.

Per metus buvo pastatytas 13 tūkst. kvadratinių metrų ploto, 9 mln. eurų vertės pastatas, kuriame įrengta laukimo salė, bilietų kasos, informacijos punktas ir visos su stotimi susijusios funkcijos. Beje, Kauno stotyje įsikūrė ir nemokama biblioteka – keliautojai galės pasiimti knygą Kaune ir palikti ją toje stotyje, į kurią keliauja.

Didžiausią dalį prekybos pasažo užima prekybos centras „Rimi“. „Kautra“ su šia įmone sudariusi 25-erių metų sutartį. Taip pat gretimai įsikūrė mažesnės suvenyrų ar drabužių parduotuvėlės.

Ties Bažnyčios ir Girstupio gatvių sankryža įrengta žiedinė sankryža – pro šią sankryžą į Vytauto prospektą įvažiuos autobusai.

Naujojoje stotyje bus įrengtas 21 peronas, vietoje anksčiau buvusiu 26. Ties peronais įrenti specialūs davikliai, kurių dėka ekranuose bus matyti informacija, kur stovi autobusai. Keleiviai bus išleidžiami atvykimo perone, kuriame vienu metu keleivius išleisti galės 6 autobusai.

Skaičiuojama, kad kasdien Kauno autobusų stotyje apsilanko apie 10 tūkst. žmonių. Tai yra du kartus daugiau, nei Vilniuje.

„Į Vilnių žmonės atvažiuoja ir pasilieka, o Kaunas yra tranzitinis miestas, todėl čia žmonių yra dvigubai. Vilniuje srautai kur kas mažesni – apie 500 autobusų per dieną, o čia bus 700 autobusų. Pagal srautą tai didžiausia stotis Lietuvoje“, - teigė „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Kol rekonstrukcija bus baigta, laikinai autobusų stotis persikėlė prie prekybos centro „Akropolis“.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (654)